Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jeg har vært med på å spamme forumet med trolletråder og fanteri i hele dag. Jeg skal aldri gjøre det igjen..... Anonymous poster hash: 035fe...e94
Gjest 5 andre Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Selvfølgelig kommer du til å gjøre det. Lite standhaftig hvis ikke.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Ikke lov noe du ikke kan holde 😉 lærte ikke moren din deg det?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Ikke lov noe du ikke kan holde 😉 lærte ikke moren din deg det? Joda, hun lærte meg også at jeg ikke skal lyve eller være uhøflig. Hun klarte nok ikke å få banket det ordentlig inn i skallen på meg. Hehehe. Anonymous poster hash: 035fe...e94
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Bra. Anonymous poster hash: a7b31...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå