Gå til innhold

Jeg er utbrent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt rå i senga. Jeg har stålkontroll på huset. Vaskehjelpen kjøres hardt og gartneren klipper og trimmer. Mannen min tjener mange millioner og jeg har svær SUV og en liten, rask sportsbil. Mannen jobber mye så jeg kan være hjemme og sørge for at leksehjelpen gjør en god jobb med ungene.

Dette er stressende selvom jeg har iq på 156.

Nå er jeg helt utbrent og trenger ferie fra dette stressende livet.

Hva foreslår dere?

Anonymous poster hash: dcc40...346

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Husmorferie til Gambia. Hørt st det skal være litt av en avkobling (y)

Skrevet

Ta en uke hos meg så føles det som ferie å komme hjem igjen.

Jeg har hus på 250 kvm og ingen vaskehjelp, jobben må gjøres selv

Jeg har 2 mål tomt og ingen gartner, jobben må gjøres selv.

Jeg har 4 barn, tre av dem på skolen, ingen leksehjelp. Du må hjelpe med lekser samtidig som du lager middag, før du får kabalen til å gå opp med kjøring, henting, fritidsaktiviteter, foreldremøter, dugnader, vennebesøk osv osv.

Glemte jeg å si at jeg er i full jobb og også har en mann som er selvstendig og jobber veldig mye...

Regner jo med at dette er et trolleinnlegg, men sånne mennesker som du beskriver finnes jo. Kjenner ei selv, hun har 3 barn, de er full tid i barnehage og sfo. Likevel har de au-pair som da leverer og henter dem og passer de morgen og ettermiddag. De har vaskehjelp hver uke. Denne mammaen er hjemmeværende og er likevel sliten, for det er så slitsomt å ha 3 barn som skal følges opp med fritidsaktiviteter o.l når mannen jobber så mye ;)

Anonymous poster hash: f490f...ca7

Skrevet

Huff... Jeg skjønner hva du mener!

Så jeg var tre uker på Bora Bora med ei venninne. Så når jeg kom hjem hadde barna vannkopper, men ble jo utslitt av dette så med fare for å treffe veggen....igjen... Så Dro jeg til Bora Bora igjen ;-)

Anonymous poster hash: 39560...767

Skrevet

Huff... Jeg skjønner hva du mener!

Så jeg var tre uker på Bora Bora med ei venninne. Så når jeg kom hjem hadde barna vannkopper, men ble jo utslitt av dette så med fare for å treffe veggen....igjen... Så Dro jeg til Bora Bora igjen ;-)

Anonymous poster hash: 39560...767

Åhhh, det var en god løsning. Heldigvis har jeg en god venninne som også er utbrent. Hun blir sikkert med til Bora Bora.

Hva gjorde dere på Bora Bora da?

Anonymous poster hash: dcc40...346

Skrevet

Ta en uke hos meg så føles det som ferie å komme hjem igjen.

Jeg har hus på 250 kvm og ingen vaskehjelp, jobben må gjøres selv

Jeg har 2 mål tomt og ingen gartner, jobben må gjøres selv.

Jeg har 4 barn, tre av dem på skolen, ingen leksehjelp. Du må hjelpe med lekser samtidig som du lager middag, før du får kabalen til å gå opp med kjøring, henting, fritidsaktiviteter, foreldremøter, dugnader, vennebesøk osv osv.

Glemte jeg å si at jeg er i full jobb og også har en mann som er selvstendig og jobber veldig mye...

Regner jo med at dette er et trolleinnlegg, men sånne mennesker som du beskriver finnes jo. Kjenner ei selv, hun har 3 barn, de er full tid i barnehage og sfo. Likevel har de au-pair som da leverer og henter dem og passer de morgen og ettermiddag. De har vaskehjelp hver uke. Denne mammaen er hjemmeværende og er likevel sliten, for det er så slitsomt å ha 3 barn som skal følges opp med fritidsaktiviteter o.l når mannen jobber så mye ;)

Anonymous poster hash: f490f...ca7

Da kan du jo klappe degselv på skuldra, fordi du synes du er så mye bedre enn henne.

Anonymous poster hash: 4f961...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...