Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jeg har hatt en mildt sagt jævli uke, det har skjedd grusomme ting. Samtidig har jeg hatt mensen. Og blødd som en stukken, blogget gris, hele uka! Er det jeg som begynner å feilie noe, eller kan menstrasjon påvirkes i så stor grad? Det har bødd gjennom alt, bind og tamponger har lekket gjennom og æsj!!! Anonymous poster hash: 1bbb7...bf4
Mrs Smith Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Ja, helt klart hos meg iallefall. Hvis det er virkelig stress i livet, nærmest kriser, så får jeg mensen på nytt etter en uke, eller kraftig. Har heldigvis ikke skjerdd mange ganger. Klem til deg, håper alt ordner seg.
februarprins2013 Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 ja, blir veldig forsinket hvis jeg er mye stresset, sist gang jeg fikk det var det 3 uker for sent pga stress
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Ja, hos meg kan mensen bli forsinket om jeg stresser. Ser også det på kvinner som stresser med å bli gravide, mensen kommer ikke når den skal og de tror og håper de er gravide. Eller kvinner som er redde for å bli gravide, da kommer heller ikke mensen (sikker kroppens måte å skremme livskiten ut av oss på ) Anonymous poster hash: 8d642...e5e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Jeg hadde svært uregelmessig mens (type 2-6 måneder mellom hver gang. Som så varte i 2uker) mens jeg skrev på masteroppgaven. Vi prøvde fånyttes å bli gravide på samme tid. Fikk mensen umiddelbart etter oppgaven ble levert, og ble gravid to uker senere. Plutselig var syklusen normal igjen. Anonymous poster hash: 7a96f...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå