Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 ..sitter i hagen min og driter ut innvollsormer, hva skal jeg gjøre? Hun roper at det er fordi jeg skrev på internett at jeg ikke er ateist Anonymous poster hash: d9dc6...3d9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9 Der hjelper sikkert på hummmøret. Hun kan jo kanskje få låne sametrusa også? Anonymous poster hash: 7b02e...de5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9 Der hjelper sikkert på hummmøret. Hun kan jo kanskje få låne sametrusa også? Anonymous poster hash: 7b02e...de5 Hvem skole har du gått på? Det skrives HUMØRET!!!! Anonymous poster hash: c535c...778
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9 Der hjelper sikkert på hummmøret. Hun kan jo kanskje få låne sametrusa også? Anonymous poster hash: 7b02e...de5 Hvem skole har du gått på? Det skrives HUMØRET!!!! Anonymous poster hash: c535c...778 Åhh voffor henger dere opp i dette. Det er vel mer hvordan skole jeg gikk da... Livets læretid - finnes ikkeno som slår den Anonymous poster hash: 7b02e...de5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9 Der hjelper sikkert på hummmøret. Hun kan jo kanskje få låne sametrusa også? Anonymous poster hash: 7b02e...de5 Hvem skole har du gått på? Det skrives HUMØRET!!!! Anonymous poster hash: c535c...778 Hvem skole da?? Du lissom.. Hva går det av dib i kveld da, driter innvollsormer i hagen og henger ut fitta for å bli pult av forbipasserende..jammen Anonymous poster hash: 834fa...026
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9 Der hjelper sikkert på hummmøret. Hun kan jo kanskje få låne sametrusa også? Anonymous poster hash: 7b02e...de5 Hvem skole har du gått på? Det skrives HUMØRET!!!! Anonymous poster hash: c535c...778 Hvem skole da?? Du lissom.. Hva går det av dib i kveld da, driter innvollsormer i hagen og henger ut fitta for å bli pult av forbipasserende..jammen Anonymous poster hash: 834fa...026 Dibberne har tatt litt for mye møllers tran. Skjer innimellom og det er smitsomt Anonymous poster hash: 7b02e...de5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Du får gjemme bilen hennes i en annen garasje, etterpå tilbyr du henne litt hyllebærsaft. Anonymous poster hash: eb431...6fa Eventuelt blidgjør henne med å invitere henne inn i runkebula til gubben Anonymous poster hash: 5a590...ba9 Der hjelper sikkert på hummmøret. Hun kan jo kanskje få låne sametrusa også? Anonymous poster hash: 7b02e...de5 Hvem skole har du gått på? Det skrives HUMØRET!!!! Anonymous poster hash: c535c...778 Hvem skole da?? Du lissom.. Hva går det av dib i kveld da, driter innvollsormer i hagen og henger ut fitta for å bli pult av forbipasserende..jammen Anonymous poster hash: 834fa...026 Dibberne har tatt litt for mye møllers tran. Skjer innimellom og det er smitsomt Anonymous poster hash: 7b02e...de5 Okei, skjønner, Visste ikke at tran ga slike bivirkninger men skal herretter passe meg:) Anonymous poster hash: 834fa...026
Gjest 5 andre Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Du kan i det minste gi henne et honkle!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Du kan i det minste gi henne et honkle! Men mannen har sikkert brukt opp alle honklene. Han ronker så mye å vil ikke ha sex. Anonymous poster hash: 7b02e...de5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Hun bedriver nok med dirty dogging. Du får gå ut å joine henne da! Anonymous poster hash: 3cbd8...908
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Kjedelig!! Finn på noe nytt a. Anonymous poster hash: 862fa...a7a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #15 Skrevet 17. april 2015 Når hun reiser seg så sjekk om hun har knekk i knærne og ler liksom litt. Da er det nok kona til zebratrusemannen. Da er det på tide å korke igjen vinflaska. Anonymous poster hash: 5661d...bad
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #16 Skrevet 17. april 2015 Kjedelig!! Finn på noe nytt a. Anonymous poster hash: 862fa...a7a Jepp. Det er fredag så da får alle dib damer ta et glass og tenke ut noen trolletråder. Nye ideer blir ønsket velkommen Anonymous poster hash: 7b02e...de5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #17 Skrevet 17. april 2015 ååå, haha.. sånne tråder er kule. Er det noen som kan hjelpe til å finne den tråden med ørna forresten?? Anonymous poster hash: 9c217...fde
Gjest Antarctica Skrevet 17. april 2015 #18 Skrevet 17. april 2015 Sametruser er ikkeno imot de amerikanske trusene. Bare det ikke kommer bæsj i dem, da.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #19 Skrevet 17. april 2015 Hadde sendt Sug Lut på henne Anonymous poster hash: 60849...f2a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #20 Skrevet 17. april 2015 Var nok mannen som kasta henne på huet og rævva ut da hun onanerte til pornofilmer! Anonymous poster hash: 22f64...210
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #21 Skrevet 17. april 2015 ååå, haha.. sånne tråder er kule. Er det noen som kan hjelpe til å finne den tråden med ørna forresten?? Anonymous poster hash: 9c217...fde http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/140918035-kan-ørner-ta-babyer/ Anonymous poster hash: 22f64...210
<3 mine søte små<3 Skrevet 17. april 2015 #22 Skrevet 17. april 2015 Du setter henne på taket og lar ørna ta henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå