Gå til innhold

Dere med jenter med langt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å bruke balsam på dem?

Anonymous poster hash: 352d8...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine blir snart tre år og vi begynte med balsam da de var 1,5 år.

Anonymous poster hash: 4be14...42c

Skrevet

Ok, bare hørt at man bør vente så lenge som mulig fordi håret blir livløst og fortere fett? Jenta mi er 2,5 og har hår til skuldrene bare, men det er håbløst å gre det etter hårvask. Vasker håret hennes hver 3 dag.

Skrevet

Har ei jente på to som får helt utrolig flokete og statisk hår, så vi begynte nettopp med det. Burde nok begynt for lenge siden... Ikke merket noe forskjell på håret, annet enn at det er lettere å gre og noe mindre statisk. Vasker to ganger i uka. 

Husk at balsam kun skal brukes i tuppene.

Anonymous poster hash: 26138...475
Skrevet

Ok, bare hørt at man bør vente så lenge som mulig fordi håret blir livløst og fortere fett? Jenta mi er 2,5 og har hår til skuldrene bare, men det er håbløst å gre det etter hårvask. Vasker håret hennes hver 3 dag.

Jeg vasker håret deres bare en gang i uka eller ved mye griseri i håret. Bruker bare balsam i den nederste halvdelen og håret er aldri fett. Et triks mot floker er å ha håret mest mulig i flette. 😊

Skrevet

Vår har bare hår til skuldrene da, men sliter veldig med floker. Begynte med den gule sprayen da hun var ca 2,5. Nå bruker vi også litt av min balsam når hun dusjer (den er veldig mild), det hjelper litt. Har ikke merket noe fett og livløst hår. Hun er for øvrig 3,5 år nå.

Anonymous poster hash: c5e0f...344

Skrevet

Eldste hadde ikke nok hår før hun var rundt 3,5 år og begynte da med balsam. Mellomste sitt hår vokste fortere, begynte med balsam da hun var rundt 2,5 år. Bruker min balsam på dem, og kun på lengden fra nakken og nedover. Har ikke hatt problemer med fett hår pga balsam; de er nå snart 14 år og 6,5 år gamle.

Skrevet

Ok, takk for svar. Da prøver jeg med litt balsam i tuppene ved neste vask:)

Skrevet

Datteren min på 5 år har tykt hår helt ned til rumpa. Vi må bruke balsam, ellers bryter h..... løs hver gang vi skal børste det. Har brukt balsam siden sun var 1.5 tenker jeg. Da hadde hun hår til nedsiden av skuldrene.

Skrevet

5 åringen min har hår ned til korsryggen/trusekanten. Vi måtte tidlig starte med balsam.

Bruker også vørsten tangle teezer. Veldig bea på floker og noen ganger har jeg olje i håret.

Hårolje og balsam bruker jeg ikke ved hårrøttene

Anonymous poster hash: 472ea...d04

Skrevet

5 åringen min har hår ned til korsryggen/trusekanten. Vi måtte tidlig starte med balsam.

Bruker også vørsten tangle teezer. Veldig bea på floker og noen ganger har jeg olje i håret.

Unnskyld, ikke meningen å kutte tråden. . Men hvor jeg kjøpt en tangle teezer?

Gjest Moonstruck
Skrevet

Har du noen gang sett ei jente på 2,5 år -og tenkt isj for et livløst hår?? Hvis jenta sliter med floker, bruker du balsam:) 

Skrevet

Vi har fra apoteket

Anonymous poster hash: ccd5f...1e1

Skrevet

Vi har fra apoteket

Vi har kjøpt på Enklere Liv :)

Skrevet

Vi bruker ikke balsam, men antiflokespray fra Paul Mitchell. Fungerer kjempefint. Snart 3 år og langt tykt hår.

Anonymous poster hash: 6c2f7...6b1

Skrevet

Vi bruker ikke balsam, men antiflokespray fra Paul Mitchell. Fungerer kjempefint. Snart 3 år og langt tykt hår.

Anonymous poster hash: 6c2f7...6b1

Hvor kjøper du den?

Anonymous poster hash: 87c94...743

Skrevet

Tuppa har hår til nedenfor rumpa, begynte med voksensjampo og balsam da hun var ca 3 tror jeg. Vasker ca to ganger i uka, balsam bare fra nakken og ned.

Har hendt at faren har dusja og vaska med kjip barnesjampo og uten balsam, og da er det et mareritt å børste det etterpå... elektrisk og stritt som bare det.

Ellers er det alltid i flette når hun er på skolen eller ute og leker, ellers er det jo hår i alle glidelåser og over alt med en gang. Har det kun løst for rolige hjemmedager eller når hun skal være litt ekstra fin.

Skrevet

Vi har fra apoteket

Jeg har også kjøpt den på apoteket

Skrevet

Jenta vår på 7 år har langt hår, og vi måtte introdusere balsam når hun var rundt 4. Det var et spetakkel fra ende til annen for å få gredd håret og hun nekter å gå med håret i strikk, så både for at det skulle bli enklere å gre og for at håret skulle unngå å floke seg så fælt når hun insisterer på å ha det løst (og balsam gjør håret hennes noe tyngre), ble det sånn. Det hender hun bruker olje i det også.

Skrevet

Vi begynte med balsam da hun var ca 1,5 år. Hun har tykt og langt hår, og uten balsam er det håpløst å gre... Hun er nå snart 2,5 år og håret hennes blir ikke fett og ekkelt på 1 uke engang :) Men vi bruker voksen shampo og balsam, barneshampoene og balsam er håpløst å bruke på mine barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...