Gå til innhold

Hva mener dere da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig et must og et krav at man skal feire bursdagen ute? Og syte eller tigge om dette? Sakset i fra facebook.

Hva med å ha utefeiring i det fri? Må ikke koste skjorte!!

Kjære kjære Moss engler

Mammaen til 2 prinsesser trenger fortsatt hjelp til å kunne få feiret bursdagen deres på bowlingen i Moss .
Hun er uføretrygdet og pengene strekker ikke til dessverre. Hun bor i en liten leil og har ikke plass til å feire hjemme.

Anonymous poster hash: 39b42...212
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom hun er mammaen til to PRINSESSER burde hun vel få nok apanasje til å betale en bowling-bursdag selv.

Skrevet

For noe tull!! Bor selv i en liten leilighet og har dårlig økonomi, men ikke pokker om jeg gidder å tigge til meg luksusgreier (som jeg ser på det som)! Feirer bursdager i skogen! Helg supert! Alle bsrna elsker det! 10-åringen skal lage kino neste bursdag. Så da gjør vi det mørkt i stua, legger madrasser og puter på gulvet, setter på en spennende film og serverer hjemmelaget pizza og popcorn! Koster veldig lite!

Syns IKKE synd i denne dama! Hva er neste? Kronerulling så jentungen får canada goose-jakke og veske til 14000?

Anonymous poster hash: 7bf73...a21

Skrevet

synes det er bra, at folk hjelper andre jeg :) blir veldig trist for barnet/barna hvis de aldri har råd,men gå ut går jo an av og til,men hjemmebursdager mest

Skrevet

Syter og tigger man når man ber om hjelp?

Anonymous poster hash: 37b59...9e8

Skrevet

Vi er to voksne i full jobb, og vi tar oss ikke råd til å feire på bowling etc (vi inviterer hele klassen, drøyt 20 barn). Vi låner sfo eller annet lokale gratis, har pølser, kaker , fisking etter godteposer/ pinata. Stor suksess, koster noen hundrelapper. 

Hadde skjønt det hvis noen trengte penger til kake/ pizza/ godteposer, men bowlingbursdag er storforlangende. 

Anonymous poster hash: c04de...2b6
Skrevet

Syter og tigger man når man ber om hjelp?

Anonymous poster hash: 37b59...9e8

Hadde hun ikke hatt råd til å feire hjemme en gang, hadde det vært greit! Da hadde hun vært tøff som spør om hjelp for at barnet skal få bursdag! Men å tigge fordi man heller vil på bowling blir bare for dumt!

Jeg kjenner mennesker som ikke har råd til vinterdress til barna en gang, og DA hjelper jeg mer enn gjerne!

Anonymous poster hash: 7bf73...a21

Skrevet

Synes dette greiene her begynner å ta av. Har lagt merke mye rar tigging i det siste. Vaskemaskiner, kondentørketrommel, sykler, innventar til en hel leilighet m.m

Har selv bidratt med mat og sanintærting til trengende og ser poenget med dette. Men å feire en bursdag ute? Nei, litt kreativ kan da denne mamman være?

Anonymous poster hash: 39b42...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...