Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Ensfarget? Lys? Mørk? Mønstret? Jeg er 170 cm og 75 kilo. Har mest på magen og føler ofte at trusene skjærer seg inn i siden. NOen som har kjøpt en bikini i det siste som er litt løs i strikken og sitter pent i livet? Anonymous poster hash: b361a...a8e
Von Hertelhofen Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Det kommer ikke an på fargen eller mønsteret, men på selve fasongen på bikinien.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Hvilken fasong er mest slankende da? Anonymous poster hash: b361a...a8e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Hvis den skjærer seg inn i sidene, så kjøp sånne som har en løsere kant øverst som kan brettes opp eller ned alt ettersom. Anonymous poster hash: 062f3...846
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Har du tenkt å bade i den bikinien? I så fall kan jeg ikke anbefale noen som er løs i strikken noe steder. Jeg har en som var litt løs i strikken for å slippe de største hofte-håndtakene, men når jeg bader i den, føles det som om den åpner seg litt. Jeg kan ikke hoppe i vannet, ikke svømme... Jeg gjør det jo, men det føles ubehagelig. Jeg er redd for at den faktisk går litt opp, så dykkermaske-brukere får fritt innsyn. Stakkars eventuelle barn med dykkermaske! Den ser derimot bra ut på. Jeg kjøpte den forresten på Lindex. Det er en stund siden, men det forundrer meg ikke om de har noe lignende der i år heller. Det kan fint være at både Lindex og Kappahl har noe som passer for deg - de baserer seg ikke nødvendigvis på slanke, timeglassformede 18 åringer. Anonymous poster hash: 5b060...daa
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Gå i Change-butikken og få hjelp, de har mange fine også for litt større størrelser enn 36, men de bør prøves. De koster litt da, blir fort 1000 kr for en bikini, men det koster fort 4-500 kr på Lindex også og de har mye kortere levetid. Anonymous poster hash: 99761...a4e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 http://change.com/no/bond-3.html http://change.com/no/swim-classics-7.html http://change.com/no/miami-beach-10.html Synes høye bikinibuker er kult også jeg da: http://www.ellos.no/ellos-beachwear/bikinibukse-med-hoy-midje/460027?N=1z141puZ1z13yq9Z1z141od&Ns=RankValue2|1&Nao=6&selArt=121466&pr=0C1B2S3T http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/badet%C3%B8y/bikinier/panos-emporio-265/mythos-cup-fold-down-set-265159-29/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/badet%C3%B8y/bikinier/panos-emporio-265/delfi-d-cup-boxer-bikini-set-260302-100/ Anonymous poster hash: 99761...a4e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Takk for forslag, men jeg føler meg større i bikinier som ser ut som om de er for store folk, som de med høy truse. Anonymous poster hash: b361a...a8e
Fandens Oldemor Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Jeg har samme utfordring som deg. Var innom Lindex her om dagen og så at deres bikinier så mye mer egnet ut for meg enn feks de på HM, men jeg har ikke rukket å se nærmere på det ennå. De på Lindex hadde spiler feks, noe som etter hvert har blitt et must for meg
Fandens Oldemor Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Men jo, mørk ensfarget er jo kjent for å forminske.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Men jo, mørk ensfarget er jo kjent for å forminske. Men jeg er bleik. Blir ikke kontrasten stor da? Jeg syns Mette Marit ser slankere ut i bikinier i pastell med mønster enn i den sorte hun sist ble sett i. Anonymous poster hash: b361a...a8e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Jeg er 75 kg og litt stor over baken. Har slitt litt med å finne bikinitruser som ser fine ut. Bikinioverdeler er derimot ikke noe problem. I dag var jeg faktisk på Lindex og fant en fin sort bikinitruse. Litt høy, men den kan "snurpes" i sidene slik at den blir litt smalere. jeg liker ikke disse som må brettes ned...... Sort truse føler jeg at jeg kan bruke sammen med fargerike overdeler jeg da:) Anonymous poster hash: fad51...72a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Jeg er 75 kg og litt stor over baken. Har slitt litt med å finne bikinitruser som ser fine ut. Bikinioverdeler er derimot ikke noe problem. I dag var jeg faktisk på Lindex og fant en fin sort bikinitruse. Litt høy, men den kan "snurpes" i sidene slik at den blir litt smalere. jeg liker ikke disse som må brettes ned...... Sort truse føler jeg at jeg kan bruke sammen med fargerike overdeler jeg da:) Anonymous poster hash: fad51...72a Hadde du giddet å linke til den på LIndex nettbutikk? Hvilen str. kjøpte du? Hvor høy er du? Jeg varierer mellom 40 og 42 på Lindex. http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/badetoey/#!/page5/row2 Anonymous poster hash: b361a...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå