Gå til innhold

Hvordan finne ut om en person har flere mobil nr ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en person som jeg må få tak I.jeg fant både navn og nr på gule sider, men får bare mobiliserer når jeg ringer ( uansett når på døgnet jeg ringer.) Jeg vet at vedkommende ikke jobber natt eller på sjøen eller slike ting. Men har Google og ringt opplysningen, men dette er det eneste nr som står på henne.. finnes det andre muligheter for og finne et evt annet nr på vedkommende. Hun er I slutten på 20 årene så er vel nesten helt sikker på at hun har mobil telefon 😁

Anonymous poster hash: 74fcf...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle stå mobilsvarer😕hi

Skrevet

Kanskje nr hennes er registrert på hennes mann / samboer ?

Anonymous poster hash: 8d8d9...0fb

Skrevet

Jeg vet at hun er singel, bi har ingen felles venner og nr ligger heller ikke på fb.

Skrevet

Send melding via Facebook.

Anonymous poster hash: 977a3...1d2

Skrevet

Jeg vet at hun er singel, bi har ingen felles venner og nr ligger heller ikke på fb.

Da har hun nok skjult/hemmelig nummer, og da kan du ikke finne det ut

Anonymous poster hash: b9696...413

Skrevet

Om hun er på face så send henne melding og venneforespørsel der da!?

Skrevet

Kanskje hun bruker jobbtelefonen, altså har en mobil som er registrert på arbeidsplassen?

Anonymous poster hash: 26b40...e01

Skrevet

Jeg er av en eller annen merkelig grunn ikke å finne i noen opplysning. Verken tlf eller adresse. Har aldri ordnet skjult eller hemmelig nr. Så kan være noe slikt der også. Jeg er rett og slett ikke å få tak i, med mindre du kjenner meg.

Anonymous poster hash: 470d3...201

Skrevet

Jeg er av en eller annen merkelig grunn ikke å finne i noen opplysning. Verken tlf eller adresse. Har aldri ordnet skjult eller hemmelig nr. Så kan være noe slikt der også. Jeg er rett og slett ikke å få tak i, med mindre du kjenner meg.

Anonymous poster hash: 470d3...201

Sånn er det med mitt mobilnr og, det er ikke å finne noe sted. har heller aldri bedt om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...