Gå til innhold

Circle of security


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært med på det kurset? Hvordan syntes dere det var? Sto resultatet til forventningene?

 

Har skrivd her inne flere ganger tidligere om  4 åringen min som har tics og adferdsproblemer blandt annet et voldsomt raseri. Vi har starta hos spebarn og småbarns teamet innunder BUP. Vi skal nå gjennomgå dette kurset før vi forsetter videre utredning og ønsker derfor å høre litt erfaringer fra andre som har hatt behov for og som har gjennomført kurset 



Anonymous poster hash: a56af...f1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var veldig nyttig og fikk mange aha-opplevelser. Samtidig synes jeg en del av det ble for abstrakt og vanskelig å omsette til konkrete situasjoner og å huske på i hverdagen. Men noe nytte hadde vi av det, så det var verdt det. :) (Skulle gjerne sett gjennom videoen en gang til for oppfrisking, men finner den ikke til salgs noe sted.)



Anonymous poster hash: daf01...398
Skrevet

Håper vi og får nytte av det og at det blir enklere å forstå han etterhvert. Vi skal fortsette videre utredning til høsten, men som ho sier, det haster ikke å sette noen diagnose, så ho ønsker at vi prøver dette først da endel barn og foreldre har veldig god nytte av dette. Går alt etter planene er vi ferdig med kurset i starten av juli. Skal ha det over 7 uker



Anonymous poster hash: a56af...f1f
Skrevet

bar vert på 2 stk, veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...