Gå til innhold

Mobil på do


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sitter og surfer med mobilen når de bærsjer?

 

Jeg gjør det akkurat nå!

 

Anonymous poster hash: 9c5b9...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det alt for mye. Ulempen med å være gravid er jo at hemorroidene kommer snikende! Utemon graviditet har det jo aldri vært noe problem! Bajs.. (baram-psch)



Anonymous poster hash: cc418...874
Skrevet

Det hender jeg blir sittende å lese en bok eller noe for å få litt alenetid, etter at jeg har gjort meg ferdig, men strengt tatt trenger jeg ikke bruke mer enn maks 2 minutter. På den tiden er det lite surfing jeg rekker.



Anonymous poster hash: 34d9e...179
Skrevet

Trenger sjelden mye tid selv, blir bare sittende unødvendig pga magasiner og telefon.. Bare tull! Og så uhygienisk uvane x(



Anonymous poster hash: cc418...874
Skrevet

Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner.



Anonymous poster hash: 4f0fb...de3
Skrevet

Det hender dersom jeg blir sittende lenge. Og det hender også rett som det er siden jeg sliter med magen.

Skrevet

 

Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner.

 

Anonymous poster hash: 4f0fb...de3

Du kan så si, men før jeg hadde mobil å fikle med, så leste jeg på kremer, shampoo, blader, bøker. Har alltid måttet lese på noe :-P

 

Anonymous poster hash: dccf5...a02

Skrevet

Aldri, for jeg driter bare i Max 1 minutt.

Skrevet

Doen er mitt fristed, så det hender jeg dibber og tisser samtidig :P

Skrevet

 

 

Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner.

 

Anonymous poster hash: 4f0fb...de3

Du kan så si, men før jeg hadde mobil å fikle med, så leste jeg på kremer, shampoo, blader, bøker. Har alltid måttet lese på noe :-P

 

Anonymous poster hash: dccf5...a02

Samme her, klarer ikke å få ut noe son helst hvis jeg ikke har noe å lese på 😝

 

Anonymous poster hash: 4f714...387

Skrevet

 

 

Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner.

 

Anonymous poster hash: 4f0fb...de3

Du kan så si, men før jeg hadde mobil å fikle med, så leste jeg på kremer, shampoo, blader, bøker. Har alltid måttet lese på noe :-P

 

Anonymous poster hash: dccf5...a02

Samme her, klarer ikke å få ut noe son helst hvis jeg ikke har noe å lese på

 

Anonymous poster hash: 4f714...387

 

ikke jeg heller :P Bruker enten mobil, pc eller bok ;) Leser på håndsåper eller lignende om jeg er på besøk hos folk :P

Skrevet

Så godt som alltid mobil på do... Mitt fristed.

 

Anonymous poster hash: 52271...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...