Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Hvor mange sitter og surfer med mobilen når de bærsjer? Jeg gjør det akkurat nå! Anonymous poster hash: 9c5b9...1b6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Gjør det alt for mye. Ulempen med å være gravid er jo at hemorroidene kommer snikende! Utemon graviditet har det jo aldri vært noe problem! Bajs.. (baram-psch) Anonymous poster hash: cc418...874
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Det hender jeg blir sittende å lese en bok eller noe for å få litt alenetid, etter at jeg har gjort meg ferdig, men strengt tatt trenger jeg ikke bruke mer enn maks 2 minutter. På den tiden er det lite surfing jeg rekker. Anonymous poster hash: 34d9e...179
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Trenger sjelden mye tid selv, blir bare sittende unødvendig pga magasiner og telefon.. Bare tull! Og så uhygienisk uvane x( Anonymous poster hash: cc418...874
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner. Anonymous poster hash: 4f0fb...de3
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Det hender dersom jeg blir sittende lenge. Og det hender også rett som det er siden jeg sliter med magen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner. Anonymous poster hash: 4f0fb...de3 Du kan så si, men før jeg hadde mobil å fikle med, så leste jeg på kremer, shampoo, blader, bøker. Har alltid måttet lese på noe :-P Anonymous poster hash: dccf5...a02
Von Hertelhofen Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Aldri, for jeg driter bare i Max 1 minutt.
mamma_bergen Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Doen er mitt fristed, så det hender jeg dibber og tisser samtidig
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner. Anonymous poster hash: 4f0fb...de3 Du kan så si, men før jeg hadde mobil å fikle med, så leste jeg på kremer, shampoo, blader, bøker. Har alltid måttet lese på noe :-P Anonymous poster hash: dccf5...a02 Samme her, klarer ikke å få ut noe son helst hvis jeg ikke har noe å lese på 😝 Anonymous poster hash: 4f714...387
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Syns det er en uting med den mobilen som må fikles med i alle situasjoner. Anonymous poster hash: 4f0fb...de3 Du kan så si, men før jeg hadde mobil å fikle med, så leste jeg på kremer, shampoo, blader, bøker. Har alltid måttet lese på noe :-P Anonymous poster hash: dccf5...a02 Samme her, klarer ikke å få ut noe son helst hvis jeg ikke har noe å lese på Anonymous poster hash: 4f714...387 ikke jeg heller Bruker enten mobil, pc eller bok Leser på håndsåper eller lignende om jeg er på besøk hos folk
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Så godt som alltid mobil på do... Mitt fristed. Anonymous poster hash: 52271...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå