Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Gravid i uke 24. Og jeg er drit øm/ vond i underlivet. Som om jeg skulle hatt altfor mye sex på kort tid, men har ikke hatt sex i det hele tatt. Et det normalt? Anonymous poster hash: 1336c...e5e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Når en er gravid, så øker blodgjennomstrømmingen, og blodårene utvides. Dette kan føre til at en blir litt hoven, også nedentil (derfor man også blir tett i nesen utover svangerskapet). Det kan føles ømt og vondt. Jeg hadde lite sånt i første svangerskap, men i andre nå... Hoh, jeg ser selv at jeg er hoven, og det kjennes godt. Har jeg hatt sex i tillegg, er det nesten døden å ha noe inntil dagen etter... Men, det kan også være soppinfeksjon (har nemlig hatt det også i dette svangerskapet, og det føltes ganske likt som de vanlige greiene, men enda vondere. Ingen kløe, utflod eller andre symptomer), så jeg ville tatt det opp på neste sv.skapskontroll, bare i tilfelle. Du kan også forsøke å ta en Canestenkur før den tid, og se om det blir bedre. Anonymous poster hash: 7b5f7...521
Linkii87 Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Gravid i uke 24. Og jeg er drit øm/ vond i underlivet. Som om jeg skulle hatt altfor mye sex på kort tid, men har ikke hatt sex i det hele tatt. Et det normalt? Anonymous poster hash: 1336c...e5e Helt normalt. jeg var også øm og det så ut som om hele tissen hadde detti ned noen hakk;) (hovnet opp på en måte). Nå etter fødsel er alt helt normalt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå