Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Vi skal hente en skjønn liten Mops i dag som vi skal ha på foravtale. Prøvetid på en mnd først. Noen som kan dele litt erfaringer med rasen? 😊 Anonymous poster hash: 33662...a3d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Jeg kjenner en mops veldig godt. Hun minner meg om en liten kjælegris. Hun er et matvrak av rang, hun snorker veldig høyt og grynter også mye i våken tilstand.i tillegg er hun veldig søt, veldig barnevennlig og ganske lat. 😊😊 Anonymous poster hash: d2285...766
Blondzilla Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jeg har en mops. Hun er helt nydelig og veldig snill med barna. Hun er en omplasseringshund som jeg har hatt siden hun var 1 år, hun er nå 7. Selvom hun er verdens godeste kan jeg ikke anbefale rasen da de har svært mange helseproblemer. Pass på at du har en god forsikring. Bare det siste året har hun kostet med 120 000kr i vetrinærutgifter. Mao svært dyr i drift!
Blondzilla Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Å ser nå du skal ha henne på for. Da er det vel eier som står for eventuelle uforutsette utgifter. Kos deg med mopsen! Som valper er de verdens nydeligste🐶
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Så koselig!!! Det er mye plager de stakkars hundene må igjennom på grunn av dårlig avel, så for Guds skyld pass på at den er godt forsikret ellers kan det bli dyrt.. Anonymous poster hash: a9c02...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå