Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Nå er jeg så lei av dårlige trolletråder. Hvis du skal trolle så gjør det skikkelig : Dårlig: Mannen min er utro Igjen og igjen. Jeg tilgir hver gang for jeg er så glad i han. Er jeg dumsnill? Litt bedre: Jeg tror mannen min har vært utro . Noen fra jobben hans fortalte det. Han jobber sammen med denne elskerinnen. Hvordan skal jeg få vite sikkert? Skal jeg snoke eller konfrontere han? Toppers: Jeg mistenker at mannen har vært utro. Han jobber som selger og er ofte på reiser. Jeg vet ikke hva det er, men plutselig har jeg fått en følelse av at ting ikke stemmer. Vi har vært gift i 10 år, har 2 barn, god økonomi og et godt liv. Er det bare jeg som plutselig har blitt tullete eller kan det ligge noe i det? Jeg vil jo ikke anklage han for noe kun basert på en snikende følelse. Hvordan kan jeg finne ut av dette uten å anklage han for utroskap. Jeg har ikke mulighet til å leie en privatdetektiv så det er utelukket. Vær så snill og kom med noen råd, jeg er så usikker. Slike trolletråder tar jo opp relevante problemstillinger så jeg kan ikke helt skjønne at det er noe å bli sur for. Bare bruk litt tid (og fantasi) på det når du troller så kan det bli interessant likevel. Lykke til med trollingen Anonymous poster hash: da308...81c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Jeg syns du skal dra på jobben hans og ta med deg ronkehonklene. Storm inn og forlang en forklaring forann alle kollegaene hans. Så går du til sjefen hans og sladrer sånn at sjefen ikke har noe annet valg enn å gi han sparken. På lørdag drar du ut på byen og finner deg en elsker, så kan mannen din sitte hjemme å være barnevakt, abeidsløs og med runkehonklene sine. Til pass for han! Og du tar selvfølgelig med deg mannens bankkort på byen!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Jeg syns du skal dra på jobben hans og ta med deg ronkehonklene. Storm inn og forlang en forklaring forann alle kollegaene hans. Så går du til sjefen hans og sladrer sånn at sjefen ikke har noe annet valg enn å gi han sparken. På lørdag drar du ut på byen og finner deg en elsker, så kan mannen din sitte hjemme å være barnevakt, abeidsløs og med runkehonklene sine. Til pass for han! Og du tar selvfølgelig med deg mannens bankkort på byen! Å du skjønner jo ingenting, han driver for seg selv, så det er ingen andre enn han der. Han jobber veldigt mye, kommer aldri hjem før 9 om kvelden. Og så har han aldri penger på kortet for han har så mye jeld, så han har alltid med seg midt kort på jobben og passer godt på kortet mitt. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Jeg syns du skal dra på jobben hans og ta med deg ronkehonklene. Storm inn og forlang en forklaring forann alle kollegaene hans. Så går du til sjefen hans og sladrer sånn at sjefen ikke har noe annet valg enn å gi han sparken.På lørdag drar du ut på byen og finner deg en elsker, så kan mannen din sitte hjemme å være barnevakt, abeidsløs og med runkehonklene sine. Til pass for han! Og du tar selvfølgelig med deg mannens bankkort på byen! Å du skjønner jo ingenting, han driver for seg selv, så det er ingen andre enn han der. Han jobber veldigt mye, kommer aldri hjem før 9 om kvelden. Og så har han aldri penger på kortet for han har så mye jeld, så han har alltid med seg midt kort på jobben og passer godt på kortet mitt. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Da ser jeg ingen annen løsning enn at du får deg bart!
**lykke!!** Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Jeg syns du skal dra på jobben hans og ta med deg ronkehonklene. Storm inn og forlang en forklaring forann alle kollegaene hans. Så går du til sjefen hans og sladrer sånn at sjefen ikke har noe annet valg enn å gi han sparken.På lørdag drar du ut på byen og finner deg en elsker, så kan mannen din sitte hjemme å være barnevakt, abeidsløs og med runkehonklene sine. Til pass for han! Og du tar selvfølgelig med deg mannens bankkort på byen! Å du skjønner jo ingenting, han driver for seg selv, så det er ingen andre enn han der. Han jobber veldigt mye, kommer aldri hjem før 9 om kvelden. Og så har han aldri penger på kortet for han har så mye jeld, så han har alltid med seg midt kort på jobben og passer godt på kortet mitt.Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Da ser jeg ingen annen løsning enn at du får deg bart! Jeg har en god del lange mørke hår på overleppen.... Liker ikke å bli minnet på det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Nå er jeg så lei av dårlige trolletråder. Hvis du skal trolle så gjør det skikkelig : Dårlig: Mannen min er utro Igjen og igjen. Jeg tilgir hver gang for jeg er så glad i han. Er jeg dumsnill? Litt bedre: Jeg tror mannen min har vært utro . Noen fra jobben hans fortalte det. Han jobber sammen med denne elskerinnen. Hvordan skal jeg få vite sikkert? Skal jeg snoke eller konfrontere han? Toppers: Jeg mistenker at mannen har vært utro. Han jobber som selger og er ofte på reiser. Jeg vet ikke hva det er, men plutselig har jeg fått en følelse av at ting ikke stemmer. Vi har vært gift i 10 år, har 2 barn, god økonomi og et godt liv. Er det bare jeg som plutselig har blitt tullete eller kan det ligge noe i det? Jeg vil jo ikke anklage han for noe kun basert på en snikende følelse. Hvordan kan jeg finne ut av dette uten å anklage han for utroskap. Jeg har ikke mulighet til å leie en privatdetektiv så det er utelukket. Vær så snill og kom med noen råd, jeg er så usikker. Slike trolletråder tar jo opp relevante problemstillinger så jeg kan ikke helt skjønne at det er noe å bli sur for. Bare bruk litt tid (og fantasi) på det når du troller så kan det bli interessant likevel. Lykke til med trollingen Anonymous poster hash: da308...81c Min intensjon med å lage trolle tråder er å få de andre til å krangle. Jeg ser at det er litt små psykt å ha en slik hobby men det er så gøy. Særlig når folk henviser til statistikk og forskning men arresteres da de ikke kan oppgi kilde. Er så mange bedrevitere her inne, gøy å hisse de opp. Anonymous poster hash: 3e065...212
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Herlig, jeg digger den ronkehonklehistorien Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Jeg syns du skal dra på jobben hans og ta med deg ronkehonklene. Storm inn og forlang en forklaring forann alle kollegaene hans. Så går du til sjefen hans og sladrer sånn at sjefen ikke har noe annet valg enn å gi han sparken.På lørdag drar du ut på byen og finner deg en elsker, så kan mannen din sitte hjemme å være barnevakt, abeidsløs og med runkehonklene sine. Til pass for han! Og du tar selvfølgelig med deg mannens bankkort på byen!Å du skjønner jo ingenting, han driver for seg selv, så det er ingen andre enn han der. Han jobber veldigt mye, kommer aldri hjem før 9 om kvelden. Og så har han aldri penger på kortet for han har så mye jeld, så han har alltid med seg midt kort på jobben og passer godt på kortet mitt.Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Da ser jeg ingen annen løsning enn at du får deg bart! Jeg har en god del lange mørke hår på overleppen.... Liker ikke å bli minnet på det. Han har sikert sykkiske probblemer og er utro. Han må få profsjonell hjelp ellers må du gå fra han med eller uten bart. Når han drar på jobben tar du ongene og setter de i barnesettene som har rygen mot kjoreretningen. Reis til ellskeren din å si hva som sjer. Han sjønner sikkert. Anonymous poster hash: da308...81c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Nå er jeg så lei av dårlige trolletråder. Hvis du skal trolle så gjør det skikkelig : Dårlig: Mannen min er utro Igjen og igjen. Jeg tilgir hver gang for jeg er så glad i han. Er jeg dumsnill? Litt bedre: Jeg tror mannen min har vært utro . Noen fra jobben hans fortalte det. Han jobber sammen med denne elskerinnen. Hvordan skal jeg få vite sikkert? Skal jeg snoke eller konfrontere han? Toppers: Jeg mistenker at mannen har vært utro. Han jobber som selger og er ofte på reiser. Jeg vet ikke hva det er, men plutselig har jeg fått en følelse av at ting ikke stemmer. Vi har vært gift i 10 år, har 2 barn, god økonomi og et godt liv. Er det bare jeg som plutselig har blitt tullete eller kan det ligge noe i det? Jeg vil jo ikke anklage han for noe kun basert på en snikende følelse. Hvordan kan jeg finne ut av dette uten å anklage han for utroskap. Jeg har ikke mulighet til å leie en privatdetektiv så det er utelukket. Vær så snill og kom med noen råd, jeg er så usikker. Slike trolletråder tar jo opp relevante problemstillinger så jeg kan ikke helt skjønne at det er noe å bli sur for. Bare bruk litt tid (og fantasi) på det når du troller så kan det bli interessant likevel. Lykke til med trollingen Anonymous poster hash: da308...81c Min intensjon med å lage trolle tråder er å få de andre til å krangle. Jeg ser at det er litt små psykt å ha en slik hobby men det er så gøy. Særlig når folk henviser til statistikk og forskning men arresteres da de ikke kan oppgi kilde. Er så mange bedrevitere her inne, gøy å hisse de opp. Anonymous poster hash: 3e065...212 Samme her . Mange som går rett på og hisser seg opp Anonymous poster hash: da308...81c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Herlig, jeg digger den ronkehonklehistorien Sendte mann og barn avgårde på barnehagen i dag, og så skulle jeg støvsuge og ordne på sengen, og da fant jeg to ronkehonkler, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han bare sier nei til meg hele tiden når jeg vil ha sex, men det er jo vinter nettopp og da bruker ikke jeg å barbere meg på kroppen, kan det være det? Men han har jo hår under armene på legge også. Og så liker jeg bare å dusje en gang i uken, vasker meg litt med klut da men bruker ikke såpe på kroppen, men jeg tror ikke at jeg lukter. Og nå skal han lissom bare ronke og tørke det med et honkle og jemme det for meg under puten? Hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg kan stole mer på han. Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Jeg syns du skal dra på jobben hans og ta med deg ronkehonklene. Storm inn og forlang en forklaring forann alle kollegaene hans. Så går du til sjefen hans og sladrer sånn at sjefen ikke har noe annet valg enn å gi han sparken.På lørdag drar du ut på byen og finner deg en elsker, så kan mannen din sitte hjemme å være barnevakt, abeidsløs og med runkehonklene sine. Til pass for han! Og du tar selvfølgelig med deg mannens bankkort på byen! Å du skjønner jo ingenting, han driver for seg selv, så det er ingen andre enn han der. Han jobber veldigt mye, kommer aldri hjem før 9 om kvelden. Og så har han aldri penger på kortet for han har så mye jeld, så han har alltid med seg midt kort på jobben og passer godt på kortet mitt.Anonymous poster hash: eb4b6...f8e Da ser jeg ingen annen løsning enn at du får deg bart!Jeg har en god del lange mørke hår på overleppen.... Liker ikke å bli minnet på det. Han har sikert sykkiske probblemer og er utro. Han må få profsjonell hjelp ellers må du gå fra han med eller uten bart. Når han drar på jobben tar du ongene og setter de i barnesettene som har rygen mot kjoreretningen. Reis til ellskeren din å si hva som sjer. Han sjønner sikkert. Anonymous poster hash: da308...81c Du kan gjøre deg mer fristende med å ta på den nye, lekre sametrusa di? Anonymous poster hash: fdc95...40f
Gjest Antarctica Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Nå er jeg så lei av dårlige trolletråder. Hvis du skal trolle så gjør det skikkelig : Dårlig: Mannen min er utro Igjen og igjen. Jeg tilgir hver gang for jeg er så glad i han. Er jeg dumsnill? Litt bedre: Jeg tror mannen min har vært utro . Noen fra jobben hans fortalte det. Han jobber sammen med denne elskerinnen. Hvordan skal jeg få vite sikkert? Skal jeg snoke eller konfrontere han? Toppers: Jeg mistenker at mannen har vært utro. Han jobber som selger og er ofte på reiser. Jeg vet ikke hva det er, men plutselig har jeg fått en følelse av at ting ikke stemmer. Vi har vært gift i 10 år, har 2 barn, god økonomi og et godt liv. Er det bare jeg som plutselig har blitt tullete eller kan det ligge noe i det? Jeg vil jo ikke anklage han for noe kun basert på en snikende følelse. Hvordan kan jeg finne ut av dette uten å anklage han for utroskap. Jeg har ikke mulighet til å leie en privatdetektiv så det er utelukket. Vær så snill og kom med noen råd, jeg er så usikker. Slike trolletråder tar jo opp relevante problemstillinger så jeg kan ikke helt skjønne at det er noe å bli sur for. Bare bruk litt tid (og fantasi) på det når du troller så kan det bli interessant likevel. Lykke til med trollingen Anonymous poster hash: da308...81c Min intensjon med å lage trolle tråder er å få de andre til å krangle. Jeg ser at det er litt små psykt å ha en slik hobby men det er så gøy. Særlig når folk henviser til statistikk og forskning men arresteres da de ikke kan oppgi kilde. Er så mange bedrevitere her inne, gøy å hisse de opp. Anonymous poster hash: 3e065...212 Eneste opphissende her er dine irriterende særskrivingsfeil...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Nå er jeg så lei av dårlige trolletråder. Hvis du skal trolle så gjør det skikkelig : Dårlig: Mannen min er utro Igjen og igjen. Jeg tilgir hver gang for jeg er så glad i han. Er jeg dumsnill? Litt bedre: Jeg tror mannen min har vært utro . Noen fra jobben hans fortalte det. Han jobber sammen med denne elskerinnen. Hvordan skal jeg få vite sikkert? Skal jeg snoke eller konfrontere han? Toppers: Jeg mistenker at mannen har vært utro. Han jobber som selger og er ofte på reiser. Jeg vet ikke hva det er, men plutselig har jeg fått en følelse av at ting ikke stemmer. Vi har vært gift i 10 år, har 2 barn, god økonomi og et godt liv. Er det bare jeg som plutselig har blitt tullete eller kan det ligge noe i det? Jeg vil jo ikke anklage han for noe kun basert på en snikende følelse. Hvordan kan jeg finne ut av dette uten å anklage han for utroskap. Jeg har ikke mulighet til å leie en privatdetektiv så det er utelukket. Vær så snill og kom med noen råd, jeg er så usikker. Slike trolletråder tar jo opp relevante problemstillinger så jeg kan ikke helt skjønne at det er noe å bli sur for. Bare bruk litt tid (og fantasi) på det når du troller så kan det bli interessant likevel. Lykke til med trollingen Anonymous poster hash: da308...81c Min intensjon med å lage trolle tråder er å få de andre til å krangle.Jeg ser at det er litt små psykt å ha en slik hobby men det er så gøy. Særlig når folk henviser til statistikk og forskning men arresteres da de ikke kan oppgi kilde. Er så mange bedrevitere her inne, gøy å hisse de opp. Anonymous poster hash: 3e065...212 Eneste opphissende her er dine irriterende særskrivingsfeil... Ikke arrrrester henne for det da. Alle kan vel bomme litt med en liten skriveleif innimellom. Det er jo viktig å holde seg til poenget vettu😂 Hi Anonymous poster hash: da308...81c
Gjest Antarctica Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Trolle tråd? Hva blir det neste, same truse?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Å herregud. Jeg gir snart opp dette forumet. Så lite fantasi...!! Anonymous poster hash: 3f5e0...752
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #15 Skrevet 17. april 2015 Å herregud. Jeg gir snart opp dette forumet. Så lite fantasi...!! Anonymous poster hash: 3f5e0...752 Da må du trå til med din grensesprengende fantasi da. Underhold oss takk Anonymous poster hash: da308...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå