Gå til innhold

Bilstol nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på cybex cirona og maxi cosi two way pearl. liker begge, men er red for at småen skal vokse raskt ut av dem. hvor lenge kan vi regne med at de varer?

har sett på besafe izi xombi også. den er så stor, men jeg vet den varer lenge.

noen som har erfaring med britax max fix 2? finner kun nettbutikker som har det.

Anonymous poster hash: 2efb5...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Maxi cosi 2way pearl er laget etter ny standard der barn skal sitte bakovervendt til 4 år, så den er derfor noe lengre i ryggen en de andre setene.

Jeg byttet fra besafe til maxi cosi 2way pearl da den er merkbart lengre i ryggen. Veldig fornøyd med setet. God justering på sitteposisjon.

Skrevet

takk for info! lurer på å gå for det setet. men de sa på babyshop at mange vokste raskt ut av det, så det fikk meg til å tvile. ser jo nå at det går til 105 cm og 18 kilo.

Skrevet

Hei, Maxi Cosi Two Way Pearl er mye lengre i ryggen enn Cybex Sirona. og Pearl er også lengre enn Besafe. Så om noen har sagt dette i butikk du har vært i må du ha vært uheldig med selgeren der og kunnskapen hans/hennes. Men om det dreier seg om Sironaen stemmer det jo at en vokser forterre utav det.

Ville absolutt gått for Maxi Cosi sitt om du vil ha barnet bakovervendt lengst mulig.

Anonymous poster hash: 7dbe1...efa
Skrevet

Tusen takk for svar! tror jeg har bestemt meg for maxi cosi nå. kanskje jeg husker feil ifht hva selgeren sa. skal reise og prøve det i bilen i morgen!

Skrevet

Ville valgt et sete som går til 25kg bakovervendt og er PLUS-godkjent.

Anonymous poster hash: 5e64b...382
Skrevet

Her har jeg hatt besafe til nå. Syns det er et stort og tungvint sete, og det ble trangt for jenta mi som er 3,5 år. Vil gjerne ha henne bakoveevendt så lenge som mulig, så vi kjøpte enda et sete her om dagen. Kjøpte britax dualfix, og jeg er rimelig sikker på at hun kan sitte bakover enda et år nå. Fantastisk sete, som ser lite ut (veldig god dybde), god sitte/liggestilling, kan snus slik som cybex sirona (men cybex vokser de fort ut av), enkelt å håndtere og jenta vår elsker det. Hun er forresten 98cm og 15,5 kg, så dette setet er gull verdt for de som vil velge bakovervendt til fire år 👍😊

Anonymous poster hash: 9b7e5...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...