Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 På grunn av ett dødsfall i nær familie pakket jeg fort i går kveld og dro til den andre siden av landet. I hasten glemte jeg å ta med noen viktige tabletter. Jeg var i en påkjørsel i begynnelsen av desember, og har da fått paragin forte for smerter i nakke og rygg. Disse tablettene glemte jeg. Hadde med meg noen få tabletter i veska mi, som jeg har alltid. Nå er de slutt. Kan jeg dra til legevakta for å nye der? Har de tilgang til min journal slik at de ser at jeg trenger dem? Eller må jeg kontakte min fastlege? Kan han få sendt dem til ett apotek her jeg er nå? Anonymous poster hash: 4f072...e74
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Har du flere igjen på resept kan du hente de hvor som helst i landet. Om ikke, kontakt fastlegen og han skriver mest sannsynlig en ny resept til deg. Anonymous poster hash: d5c22...2d6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Hi, her. Takk for hjelp. Har ringt fastlegen min, og han lo litt av meg Det er ingen problem. Han har ringt til ett av apotekene her og jeg kan hente dem der. Anonymous poster hash: 4f072...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå