SickMyDuck Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Modereringen her inne er rett og slett idiotisk til tider. Kommenterte på tråden "hvordan bil" og nå har moderator låst tråden. Hadde jeg hengt ut eller vært stygg med HI så hadde det vært mer enn ok, men at man ikke kan komme med en korrigering er bare talentløst! Vi er voksne folk og da må man tåle såpass. Og før noen begynner å rope dysleksi så husk nå endelig at dysleksi og spørreord er to vidt forskjellige ting. Oppfordrer moderator om å trekke modereringen på tråden.
sug lut Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Så så, ta pilla di og konsentrer deg om viktigere ting i verden.
Tulla99 Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jaaaa, moderatorene er maktmisbrukere (dette er ironi). Viktig å følge reglene her inne vet du. Hvordan bil har du? Hvem gate bor du i? osv. Det er dialekt. Greit nok at det høres teit ut for alle andre, men hva så? Oss kan itj gjera alle tel lags. Jeg er imidlertid enig med deg at vi må kunne tåle endel her inne ellers blir det fort fryktelig kjedelig. Så.... jeg oppfordrer deg til å fortsette med norskundervisningen din jeg, men høflig - ikke nedlatende.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Haha, dette er det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Kanskje du heller burde fokusere på jobben din, barna dine eller livet ditt fremfor å bli gretten fordi du ikke kan korrigere noen andre? Forøvrig 100% enig med Luten her! Anonymous poster hash: a3c6d...a55
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Må si meg enig med HI her altså. At den bil-tråden ble moderert og stengt er helt latterlig. Hva er poenget med sånn moderering? Om man kommenterer skrivefeil eller ikke, er ikke greia her syns jeg, men på hvilket grunnlag tråden ble moderert og steng. Anonymous poster hash: ff59f...9ae
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Må si meg enig med HI her altså. At den bil-tråden ble moderert og stengt er helt latterlig. Hva er poenget med sånn moderering? Om man kommenterer skrivefeil eller ikke, er ikke greia her syns jeg, men på hvilket grunnlag tråden ble moderert og steng. Anonymous poster hash: ff59f...9ae Du så at halvparten av tråden var kommentarer med lær deg norsk og lignende? Helt greit at en eller to skriver dette, men når over halve tråden var kommentarer på feil ord i overskriften er det bare latterlig. Jeg hadde selv interesse av å lese om HVILKEN bil folk med barn synes er stor nok, men det ble bare helt feil å måtte scrolle fordi ørten "herregud-du-er-teit"-innlegg! Anonymous poster hash: a3c6d...a55
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Må si meg enig med HI her altså. At den bil-tråden ble moderert og stengt er helt latterlig. Hva er poenget med sånn moderering? Om man kommenterer skrivefeil eller ikke, er ikke greia her syns jeg, men på hvilket grunnlag tråden ble moderert og steng. Anonymous poster hash: ff59f...9ae Du så at halvparten av tråden var kommentarer med lær deg norsk og lignende? Helt greit at en eller to skriver dette, men når over halve tråden var kommentarer på feil ord i overskriften er det bare latterlig. Jeg hadde selv interesse av å lese om HVILKEN bil folk med barn synes er stor nok, men det ble bare helt feil å måtte scrolle fordi ørten "herregud-du-er-teit"-innlegg! Anonymous poster hash: a3c6d...a55 Ja, ok, jeg leste bare tråden etter at den ble låst, så da var disse innleggene du sikter til her fjernet. Trodde den ble stengt pga den siste kommentaren jeg, og det syns jeg var litt drøyt. Da er jeg enig, greit å påpeke en gramatisk feil osv, men ikke på den måten nei. Anonymous poster hash: ff59f...9ae
Salomine Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Så lenge vi forstår hva som menes med det som skrives, er det vel ingen grunn til å drive korrekturlesing her. Ei heller å kommentere eventuelle feil. Syns dessuten det er forstyrrende med kommentarer om skrivefeil og utdyping av disse, midt i en interessant tråd. Dessuten har jeg enda til gode å se noen som skriver grammatikalsk helt korrekt her inne, (hvis det ikke bare skrives innlegg på noen få ord da), meg selv inkludert.
Gjest Hanne Mari Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Hei TS Hvis du er misfornøyd med modereringen kan du ta det opp med meg, så ser jeg på det. Ofte kan tråder som sporer så fullstendig av at det er umulig å få dem tilbake på sporet bli stengt, rett og slett fordi tråden har mistet mening. Jeg skjønner at det kan være frustrerende, derfor prøver vi å rydde tråder i det lengste. Hvis hele tråden inneholder avsporinger er det imidlertid en bedre løsning å stenge den, slik at det evt kan startes en ny tråd uten avsporinger. Hanne Mari, forumansvarlig.
SickMyDuck Skrevet 16. april 2015 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor blir ikke denne tråden stengt? For hvis grunnlaget for å stenge tråder er avsporing så burde jo denne vært stengt for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor blir ikke denne tråden stengt? For hvis grunnlaget for å stenge tråder er avsporing så burde jo denne vært stengt for lenge siden. Jeg kan ikke se at denne tråden har sporet av noe sted. Anonymous poster hash: 761ef...254
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor blir ikke denne tråden stengt? For hvis grunnlaget for å stenge tråder er avsporing så burde jo denne vært stengt for lenge siden. Hvor er avsporingen i denne tråden? Trådene pleier ikke å bli stengt når vi sporer av, men hvis moderatorene kommer med advarsel på advarsel og noen ikke gidder å høre. Anonymous poster hash: a3c6d...a55
SickMyDuck Skrevet 16. april 2015 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2015 Oppfordring om å ta ei pille og om å ta meg av barna mine er da vitterlig en avsporing.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Oppfordring om å ta ei pille og om å ta meg av barna mine er da vitterlig en avsporing. Say what? Anonymous poster hash: a3c6d...a55
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Oppfordring om å ta ei pille og om å ta meg av barna mine er da vitterlig en avsporing. Nei, det er det ikke. Det er to oppfordringer om å la dette ligge og innse at du har ikke har noen sak. Og finne på noe annet å gjøre i stedet for å sutre om en helt grei moderering. Anonymous poster hash: 761ef...254
Gjest Hanne Mari Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Denne er ikke stengt fordi jeg oppfatter det som å kneble debatten. Men det er selvsagt helt i orden å være uenig i moderering. Avsporinger er også gjerne når tråder sporer fullstendig av og ikke "tar seg inn igjen". Om folk snakker litt utenom temaet og så kommer tilbake til saken ses ikke det på som alvorlig nok til å stenge hele tråden.
HvittHus Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Korrigering av skrivefeil er noe skikkelig tull. Hvorfor er det alltid noen som bare må leke skrivepoliti? Klarer dere ikke å lese det som står selv om spørreord eller og/å er feil? Vær så snill å la interessante debatter finne sted uten at det kommenteres skrivefeil. Må dere undervise, så lag en egen tråd til dette formålet. Og når jeg skriver dere, er det fordi det er flere enn TS i denne tråden som absolutt må rette på skrivefeil her på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå