Gå til innhold

50 kilo opp under et svangerskap, hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man bare venter et barn.. Mye vann liksom? Gjelder ikke meg, syns bare 50 kg høres hinsides mye ut!! 

Anonymous poster hash: 6f70c...33f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo mye ut, men jeg la på meg 30 selv. Veldig mye vann, stor baby og litt sjokolade. Det gikk i grunnen veldig lett på og veldig lett av igjen.

Anonymous poster hash: 54d6b...77e

Skrevet

Det høres mye ut, men jeg kan ikke se for meg at dette består av stort annet enn vann. Men så har jeg heller aldri lagt på meg mer enn 7 kg under svangerskap, så jeg kan vel ikke uttale meg. Og til og med jeg har fått noe vann i kroppen, sko har ikke passet og leggene ble digre...
Ei venninne av meg la på seg 30 kg. Hun hadde så mye vann i kroppen at hun hadde vannblemmer under føttene. Hun passet ingen sko. Føttene lignet på elefantføtter (ikke i størrelse, men utforming). Hun ble ikke kvitt alt vannet før det var gått et år heller, men etter fødsel så hun i det minste ut som seg selv, med litt ekstra på kroppen.

Anonymous poster hash: 2cbe2...387
Skrevet

Det er myyye. Jeg la på meg 27kg og da gikk jeg ned 17kg på et blunk etterpå, så var nok mye vann.

Anonymous poster hash: 11aab...0cf

Skrevet

Jeg gikk opp 35 kg i sist svangerskap. Fikk ekstrem svangerskapskvalme, fikk medisiner som hjalp. Men var fortsatt kvalm, og måtte spise hele tiden for å ikke kaste opp. Drakk jeg vann kastet jeg også opp. Blandet juice med vann, var det eneste jeg klarte å drikke. Var og såpass dårlig at fysisk aktivitet ble det ikke noe av. Da legger man på seg temmelig mye. 9 mnd etterpå veide jeg det samme, som før jeg ble gravid.

Første svangerskap gikk jeg opp 20 kg, og 2 uker etter fødsel hadde jeg mistet 21 kg.

Anonymous poster hash: 730a3...a5b
Skrevet

Jeg gikk opp 40 kilo (tvillinger). To uker etter fødselen var 25 av dem borte, og et halvt år senere var alt borte. Uten at jeg slanket meg.

Anonymous poster hash: 65036...ab7
Skrevet

Jeg la på meg 28 kilo sist svangerskap. Mest vann. For moro skyld så veide jeg meg om kvelden og så igjen neste morgen, for av en eller annen grunn så tisset jeg mest om natta. En natt gikk jeg ned 4,5 kilo, og en annen natt 5,5, og ja, jeg var på det meste oppe og tisset med 30 minutters mellomrom!

Anonymous poster hash: 8c833...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...