Gå til innhold

Kiropraktor, er det vondt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk hastetime i dag da jeg tror jeg har fått en låsning på venstre side av ryggen/brystet.. Gjør vondt å bevege armen og hoste/le er døden.

 

 

Kommer det til å gjøre vondt? Aldri vært hos kiropraktor før :P

 

Anonymous poster hash: e34e7...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke kjempevondt. Skvetter bare litt i det kiropraktoren knekker ting på plass. Kan bli ømt etterpå. 



Anonymous poster hash: 113b3...9bd
Skrevet

Nei, det gjør ikke vondt. Og det er såååå deilig etterpå når kroppen er "på plass".

Men du kommer sikkert til å få litt vondt utover dagen (type muskesmerter) og bli veldig trøtt ettersom det er første gangen.

 

Anonymous poster hash: 0f94e...4dc

Skrevet

Neida,jeg syns ikke det gjør vondt. Men lyden som kommer når de "knekker" syns jeg er ekkel, og hopper høyt hver gang enda jeg er godt forberedt og vet hva som kommer.

Skrevet

Takk for svar :)

Da er jeg ikke like redd :P

Hehe, knekkelyder er jeg vandt til, det knekker i hele meg daglig..

Hi

 

Anonymous poster hash: e34e7...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...