Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Fikk hastetime i dag da jeg tror jeg har fått en låsning på venstre side av ryggen/brystet.. Gjør vondt å bevege armen og hoste/le er døden. Kommer det til å gjøre vondt? Aldri vært hos kiropraktor før Anonymous poster hash: e34e7...237
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Ja, men ikke kjempevondt. Skvetter bare litt i det kiropraktoren knekker ting på plass. Kan bli ømt etterpå. Anonymous poster hash: 113b3...9bd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Nei, det gjør ikke vondt. Og det er såååå deilig etterpå når kroppen er "på plass". Men du kommer sikkert til å få litt vondt utover dagen (type muskesmerter) og bli veldig trøtt ettersom det er første gangen. Anonymous poster hash: 0f94e...4dc
Salomine Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Neida,jeg syns ikke det gjør vondt. Men lyden som kommer når de "knekker" syns jeg er ekkel, og hopper høyt hver gang enda jeg er godt forberedt og vet hva som kommer.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Takk for svar Da er jeg ikke like redd Hehe, knekkelyder er jeg vandt til, det knekker i hele meg daglig.. Hi Anonymous poster hash: e34e7...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå