Gå til innhold

Er hele forumet falskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare et sammensurr av trolletråder på rekke og rad?

Anonymous poster hash: c2426...99e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok en god blanding.

Men alt trenger jo ikke være sant for å skape god underholdning, debatter og diskusjoner, spiller overhodet ingen rolle egentlig. Mange som lever et fantasiliv på nett, det er bare sånn det er.

Anonymous poster hash: 07ea4...34f
Skrevet

Ja, alt er bare oppspinn og vas!

Anonymous poster hash: 4490b...72d

Skrevet

Er mange som sitter på rævva i dette landet.. Noe må de gjøre for å fylle dagene...

Anonymous poster hash: 8d2a8...b24

Skrevet

Ni av ti innlegg jeg lager er trolling.

Gøy å se hvor langt jeg kan gå før folk ikke tror meg.

Merkelig nok har ingen reagert. Selv på de mest dramatiske og vanvittige trådene.

Skjønner ikke at folk tror at man sitter HER og skriver når det skjer masse drama rundt meg, angivelig.

Anonymous poster hash: 2dcd9...6e6

Skrevet

Hvilke tråder er trolletråder? Finner ingen jeg...

Anonymous poster hash: 5aff2...ebd

Skrevet

Jeg synes det er tragisk. Dere som troller: tenker dere over at dere kaster bort andres verdifulle tid? Det er mange ekstreme innlegg der folk faktisk bruker mye av tiden sin for å hjelpe hovedinnlegger! Og så viser det seg at det bare var oppspinn! Det kvalifiserer til behandling hos psykolog, normale mennesker har ikke et behov for å lage masse trolletråder og lyve på nett.... Ikke det at jeg tror dere har en samvittighet, men håper ikke dere har barn som denne adferden forplanter seg til..

Skrevet

Hvilke tråder er trolletråder? Finner ingen jeg...Anonymous poster hash: 5aff2...ebd

Det er mange av dem, men den som skriver tråden innrømmer det ikke alltid...

Skrevet

Man må jo ha en fryktelig trist og innholdsløst liv hvis man sitter og koker sammen historier for å få oppmerksomhet fra ukjente anonyme på nett. Pinlig og tragisk rett og slett.

Anonymous poster hash: b02a9...6cc

Skrevet

Man må jo ha en fryktelig trist og innholdsløst liv hvis man sitter og koker sammen historier for å få oppmerksomhet fra ukjente anonyme på nett. Pinlig og tragisk rett og slett. Anonymous poster hash: b02a9...6cc

*et

Skrevet

Man må jo ha en fryktelig trist og innholdsløst liv hvis man sitter og koker sammen historier for å få oppmerksomhet fra ukjente anonyme på nett. Pinlig og tragisk rett og slett.

Vil heller si det motsatte, at det er godt folk ikke har slike problemstillinger i det virkelige liv! Å ikke kunne bestemme seg for et par sko, ikke vite HVEM bil man vil ha osv. Slike tråder håper jeg er troll!

Anonymous poster hash: 8ed36...116

Skrevet

På seg selv kjenner man andre.

Jeg synes det er så utrolig mange dumme naive mennesker her inne. Startet i fylla med venninner. Vi laget en helt idiotisk tråd. Folk gikk fem på.

Utroskap feks engasjerer så voldsomt. Uansett hva man skriver sitter hønsehodene her inne og kakler.

Godt mulig jeg har et problem men du verden så gøy det er. Det er noen nick som utpeker seg som spesielt naive.

Skrevet

Er nok ikke hele forumet som er falskt, men sannheten blir nok ofte pyntet litt på.

Er nok mange som gjør ting, de selv kritiserer.

På forumet blir alt så firkantet. Mens virkeligheten er rundere.

Ingenting tåles før en blir kritisert for det en skriver. Vanskelig å skrive "rundt".

Anonymous poster hash: 5136b...296

Skrevet

Jeg synes det er tragisk. Dere som troller: tenker dere over at dere kaster bort andres verdifulle tid? Det er mange ekstreme innlegg der folk faktisk bruker mye av tiden sin for å hjelpe hovedinnlegger! Og så viser det seg at det bare var oppspinn! Det kvalifiserer til behandling hos psykolog, normale mennesker har ikke et behov for å lage masse trolletråder og lyve på nett.... Ikke det at jeg tror dere har en samvittighet, men håper ikke dere har barn som denne adferden forplanter seg til..

Haha. Håper de ikke har barn.

Du snakker som en ravende idiot.

Det faktum at det er gøy å lure skrullene her inne og le av dere har ikke noe med verdier man overfører til barn.

Så typisk taper argument her inne. Håper du ikke har barn. Stikke der du tror det gjør vondt.

Det JEG tenker at folk som kommer med slike billige angrep ikke burde hatt barn da de er ekstremt dømmende.

Skrevet

Det er mange temaer/tråder jeg ikke troller i. F.eks troller jeg aldri når noen spør om et spørsmål ang. f.eks baby, mat, legging osv. Dette er folk som ønsker råd og hvor det ville gå utover en baby om de faktisk fulgte råd som var "falskt".

Trådene jeg kan finne på å trolle i er tråder hvor jeg ser at det er eltt å provoseren noen og fyre oppunder.  :lol:  Jeg har f.eks liggi med flere gifte menn på internett enn jeg har gjort i virkeligheten.

Nå har jeg ei "svigerinne" her inne som er naiv som få, og hobbyen hennes er å finne ut av mine brukernavn på forum og sende innleggene hun tror jeg har skrevet til min mann!   Er det rart jeg troller?????  :ler:

Jeg og mannen satt og så på noen av innleggene og er veldig spente på om hun kommer til å finne innlegget jeg skrev at jeg hadde regelmessig bukake i min hemmelige leilighet i Oslo, eller der jeg sier at jeg har liggi med utallige gifte menn og måtte søke profesjonell hjelp for det (for å provosere ei som faktisk foretrakk å ligge med gifte menn........ hvis hun ikke trollet hun også da).  :ler:

Skrevet

Jeg legger ut noen trolletråder innimellom, men svarer alltid seriøst på andres tråder.

Trolletrådene mine har likevel alltid en liten rot i virkeligheten, men trenger av og til å sprites opp litt for å provosere til amper diskusjon :sur: .

Med nick troller jeg aldri da :filer:

Anonymous poster hash: 943e8...00b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...