Gå til innhold

Hadde dere akseptert dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er overvektig og har nå bestemt seg for å "faste". Han lager juice av frukt og grønt som han kun skal drikke over en ubestemt periode. Det betyr også null middag.

Veldig fint at han vil gjøre noe med vekta. Men, det som bekymrer meg er at barna (to skolebarn og et barnehagebarn) selvfølgelig vil observere at han ikke spiser. Spesielt middag hvor vi er samlet hver dag.

Hvordan vil det påvirke barna at pappa ikke spiser? Hvordan forklarer man det? Jeg vil ikke at de skal tro at det er greit å slutte og spise.

Anonymous poster hash: 6c028...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor overvektig han er samt hvilke andre livsstilsendringer han også gjør samtidig.

Er han ekstremt overvektig, så synes jeg dette er greit for en kort periode - som en kick-start på en bevisst vei til en slankere kropp. Samtidig må han jo vise at han da ønsker å være mer aktiv, trene mer, lære seg et riktigere kosthold etc.

Da har jeg ikke gått inn i debatten om hvorvidt slik juice-diett er sunt eller ikke!!

Om det derimot snakk om å gå ned 5-10 kg, så er det tullete.mda bør han gå rett på kostholdsomlegging, hvor hele familien er involvert selvsagt!

Anonymous poster hash: 5c7bc...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...