Oktavia Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Er helt i starten av første trimester. Men jeg har null feelings for å lete etter vogn, seng etc. Har ikke engang noen ønsker rundt vogn. Alt jeg tenker på er baggen jeg ikke hadde sist jeg hadde småtasser. Jeg må ha en god og romslig bagg! Snakk om feil prioritering.. Tips og linker på vogn da jenter? Tenker en enkel og lett vogn som passer for bylivet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Bugaboo buffalo https://www.bugaboo.com/US/en_US/strollers/bugaboo-buffalo Anonymous poster hash: c846b...0f6
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Men herregud. Man tenker ikke på vogn i starten av 1.tri. En ting av gangen. Anonymous poster hash: 274eb...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Gjorde absolutt ingenting før dagen før fødsel (uke 39) med nr 2 jeg. Med førstemann kjøpte vi vogn og klær rundt uke 35. Anonymous poster hash: d535b...1e6
Oktavia Skrevet 16. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2015 Om du drifter 2 firma, er alene med 2 barn og har 15 nye ansatte som starter 4uker før termin, jo da tenker du på vogn nå. Skal jeg være som de fleste er, pessimistisk og være urolig for abort kanskje? Kalles å planlegge og være ute i god tid.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Jeg kjøpte også vogn i 1. trimester. Ingenting i veien for det. Men jeg visste hvilken vogn jeg ville ha da, og slo til da jeg fant en nesten ubrukt til gi-bort pris på finn.no. Er i midten av 2. trimester nå, og så og si ferdig med handling. Kun småting igjen. Og takke meg til, for bekkenet er ikke lenger noe særlig samarbeidsvillig. Så folk kan vel få handle når de selv ønsker. Noen synes det er bedre å ha ting klart tidlig, enn å måtte ut på storhandel i dagene rett før, eller i verstefall rett etter fødsel...! Jeg har ikke særlig erfaring med dagens barnevogner, men synes de fleste ser ut som om de er i minste laget, og ikke helt beregnet på f.eks baby til vinter, med alt som skal ha plass da, i tillegg til en voksende baby. Skulle jeg kjøpt en ny, eller mer "moderne" vogn, hadde jeg nok gått for en Simo kombi eller tilsvarende. Mitt valg falt på Simo Classic, som har en veldig stor og god bag (også er den jo utrolig flott også ) Anonymous poster hash: 539cb...753
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Om du drifter 2 firma, er alene med 2 barn og har 15 nye ansatte som starter 4uker før termin, jo da tenker du på vogn nå. Skal jeg være som de fleste er, pessimistisk og være urolig for abort kanskje? Kalles å planlegge og være ute i god tid. Høres virkelig ut som et nytt barn er en kjempe ide! Anonymous poster hash: 4a9d5...da3
Oktavia Skrevet 16. april 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2015 Ja et barn til er en kjempe ide. Derfor vil jeg ha alt klart før barnet kommer. Permisjon og gode ansatte som er løsningen. Skal jeg legge ned firma for å få barn? Skal jeg presse de ansatte som jobber for meg fordi jeg ikke gidder å ansette nye folk som kan avlaste dem? Skal jeg ikke skape arbeidsplasser? Jeg ser virkelig ikke for meg at å tyne gode ansatte i et år som en løsning bare fordi at jeg vil ha et barn til! For å gni det litt ekstra inn!; jeg er alene med barnet. Og nei livet er ikke lett. Men skal jeg ikke gjøre det beste ut av livet?! Skjønner at folk ikke er like. Men jeg har alltid hatt flere jobber og flere firma. Det er ikke for alle. Lett å gjemme seg bak anonym knappen
hopla Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Jeg blir så oppgitt over slike tråder, som starter med et enkelt spørsmål, type jeg mangler pålegg til frokost i morgen, hva skal jeg gjøre? Og så svarer alle at det går fint, en morgen med tørt brød og kaffe er det ingen som forgår av. Og så plutselig svarer hi at "det er fryktelig lett for dere å si som ikke får kongen og presidenten i usa til frokostbesøk i morgen", eller noe annet som endrer hele spørsmålet.. Dersom du har relevant tilleggsinformasjon, type jeg håper 3åringen blir lykkelig av en ponni til bursdagen da dette blir hennes siste bursdag og jeg vil gjøre alt perfekt, så gi informasjonen med én gang. Ikke etter at 50stk har svart at en ponni er en overdreven bursdagsgave til en 3åring.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Ja et barn til er en kjempe ide. Derfor vil jeg ha alt klart før barnet kommer. Permisjon og gode ansatte som er løsningen. Skal jeg legge ned firma for å få barn? Skal jeg presse de ansatte som jobber for meg fordi jeg ikke gidder å ansette nye folk som kan avlaste dem? Skal jeg ikke skape arbeidsplasser? Jeg ser virkelig ikke for meg at å tyne gode ansatte i et år som en løsning bare fordi at jeg vil ha et barn til! For å gni det litt ekstra inn!; jeg er alene med barnet. Og nei livet er ikke lett. Men skal jeg ikke gjøre det beste ut av livet?! Skjønner at folk ikke er like. Men jeg har alltid hatt flere jobber og flere firma. Det er ikke for alle. Lett å gjemme seg bak anonym knappen Hvordan skal man vite alt dette da? Ingen ber deg legge ned ditt firma? Du spurte om vognkjøp, og så tar du helt av. For mye sitron i teen? Anonymous poster hash: f6aaa...cef
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Tfk er vel den vognene som har den største bagen. Jeg har den og er veldig fornøyd Anonymous poster hash: 6c116...c93
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Ja, TFK er nydelig å trille og har stor og god bag. Anonymous poster hash: f6aaa...cef
Oktavia Skrevet 16. april 2015 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2015 Må nok ut i butikken å se litt ja. Og ja enig i inn svar som kommer over her. Jeg spurte om vogn. Ikke hva folk mener om at jeg får barn.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Hvilen vogn hadde du sist gang da? Anonymous poster hash: ca445...cef
Oktavia Skrevet 16. april 2015 Forfatter #15 Skrevet 16. april 2015 Tvilling vogn... Satser på at det kun er et barn denne gangen. Men har jo ikke hatt UL ennå. Derfor er drømmen en liten og lett vogn! Ikke en 25 kilos drone.. 25 kilo uten barn og saker... Phu! Det var ikke bare bare. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå