Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Er så trist. Fått 10 år med han. Anonymous poster hash: 55648...828
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Sånn er livet:( veldig trist men du har sikkert tatt et riktig og veloverveid valg. Tenk at du gjør det som er best og ta vare på deg selv og de gode minnene💗klem Anonymous poster hash: 98522...521
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Huff, så leit Har vært med to hunder til avlivning og det har vært like jævlig hver gang. Men se på sorgen som noe godt. Når det gjør vondt forstår man hvor heldig man var som fikk være med dem i de årene man fikk Anonymous poster hash: 3e826...b99
HvittHus Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Jeg føler med deg. Kos deg med hunden disse siste timene og prøv å tenke at vi mennesker er priviligerte som kan la dyra våre få slippe fra smerter og plager når tiden er kommet for det.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Å, det er så jævlig at vi ikke kan få ha de lenger! Min er 3 år, tenker mye på den dagen det kommer... Føler med deg! Kos masse, ta fine bilder, og hvis du har mulighet så få tatt et poteavtrykk. Jeg har poteavtrykk fra to tidligere vofser i gips på veggen, i tillegg har jeg fått de tatovert i senere tid. 💙 Anonymous poster hash: d6879...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå