Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Fireåringer maser som besatt om usunn mat for tiden. Vi spiser normalt sunt. Masse grønt og endel frukt. Vanlig brødmat/knekkebrød og normal middag. Lørdagsgodt og av og til baker vi noe sammen. I påskehelgen skled det litt ut. Masse besøk på hytta, og litt for mye kjeks og kaker. Fireåringer måtte begrenses for ikke å spise seg mett på, og leve utelukkende av, kaker. Etter et par dager med konstant sukkermas ble jeg lei, og utbrøt "du kan ikke leve av bare dritt, vennen min. Kroppen trenger sunn mat for å trives". I dag var han i bursdag, og da jeg etterpå spurte hva de fikk å spise svarte han "bare dritt, mamma. Kaker og godteri". Der lærte jeg å vokte mine ord bedre, og jeg ber en stille bønn om at han ikke sa noe om drittmat til vertskapet :/ Anonymous poster hash: 3aeff...4ee
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Haha, litt morsomt da; ) Anonymous poster hash: 2d1ec...537
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Minner meg om den meny-reklamen: "mamma sier at hvis du spiser sjokolade blir du tjukk" Hehe. Anonymous poster hash: 36d65...914
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Godt dere ser det positive Må ærlig innrømme at jeg fikk litt angst. Kjenner ikke foreldrene til bursdagsbarnet noe særlig, og fireåringer er ikke nødvendigvis så diplomatiske HI Anonymous poster hash: 3aeff...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå