Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Mannen har vært borte i tre dager. Han jobber ikke så dette er i forbindelse med et kurs så forhåpentligvis får han i jobb. Når han var borte fikk jeg massevis av energi, bedre humør rundt barna og så opplagt til tross for nattevakter og lite søvn siden jeg var alene med tre barn. Han gledet seg veldig til å komme hjem og kysset og koste med meg når han da kom hjem. Jeg derimot, følte ingenting utenom at det var fint for barna og se gjensynsgleden deres. Og jeg ble energiløs igjen, orker ikke å gjøre noe. Er redd følelsene mine er borte... Anonymous poster hash: 76e3b...16a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Tar på å ha en hjemmeværende mann som ikke jobber .. Vent å se om det bedrer seg hvis han får seg jobb? Kanskje han får litt ny gnist selv og ? Anonymous poster hash: b5f62...b5e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Håper virkelig det, men skulle ønske han var borte lenger. HI Anonymous poster hash: 76e3b...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå