Gå til innhold

De gale damene på BIM/DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke få et endelig svar på hvorfor det alltid er noen som på død og liv skal trolle, kverulere, slenge dritt eller lage annen kvalm i trådene her inne? Kanskje muligheten for anonymisering ikke skulle vært til, så det ikke var så lett å oppføre seg som en drittkjerring? Tenk om man måtte stå for det man skrev, da? Det hadde vel vært forferdelig? Det er åpenbart at enkelte sliter veldig psykisk, men det må da være mulig å luke ut drittsekkene fra forumet?

Anonymous poster hash: b8dac...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor hadde underholdningen blitt av da? 😄

Det er jo helt fantastisk morsomt innimellom!

Skrevet (endret)

Så du mener at alle skulle stått frem med sitt virkelige navn? For ett eller annet nick er da ganske anonymt det også. Jeg kunne godt stått frem med virkelig navn for jeg driter i at noen her vet hvem jeg er.

Og hvorfor står du ikke frem som et godt eksempel selv, og dropper anonym-knappen?

Endret av Novemberdama
Skrevet

Begynne med deg selv da HI! Stå for det du spyr ut av deg og ikke gjem deg bak anonymknappen 😉

Anonymous poster hash: 0ae0b...28e

Skrevet

Hadde ikke blitt mye interessant å henge rundt her da. Tenk deg kun en gjeng med dønn seriøse besserwissere. Kjempegøy!

Anonymous poster hash: c9cf6...d45

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Det er bare sjukt, tror de kjeder seg noe sinnsvakt.

Skrevet

For du var jo en frisk og glad vårvind som bare brakte glede og godhet til folket. Sikker på at du ikke er av de som mener at alle som mener noe annet enn deg gjør det kun for å kverulere?

Skrevet

Enig og uenig. Noen kommer med for mye dritt og det kan faktisk såre. Ikke alt du legger ut trenger du kritikk for men kanskje støtte oppi en veldig tøff tid. Snakker for meg selv i allefall. Men noe er jo også "underholdende" og skaper fart på trådene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...