Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Kan dere komme med innspill? Skal på All inclusive tur for første gang og lurer på hvor mye vi bør beregne. Skal en uke til Kypros, to voksne og en 2 åring. Alle måltider inkludert, samt snaks, is, brus og øl så og si hele dagen. Hva har dere pleid å bruke på en slik uke? skal ikke være noen handletur dette:) Kan jo se for meg et man kanskje kjøper noen få måltider utenom og feks.. Anonymous poster hash: fc8d3...043
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Ingen innspill? Anonymous poster hash: fc8d3...043
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Håper noen kan tipse. Brukte dere 2000 eller 10 000 liksom ?😃 Anonymous poster hash: fc8d3...043
LivetErEnLek Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Har ikke vært på noen slik tur, men kan jo komme med innspill likevel. Jeg ville ha regnet med: 2000 til taxfree. 3000 til utflukter. 5000 til annet (noe mat, is ol andre steder, strandleker osv). Da TROR jeg det skal holde. Mulig jeg er helt på viddene, har som sagt aldri reist all inclusive.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Vi var på all inclusive i fjor. Vi spiste et par middager utenom. En på en annen resturant enn hotellet, en på hotellet (fikk rabatt pga. all inclusive men måtte betale litt). Ellers var det sånn at enkelte ting kostet litt om man ville ha noe annet enn det som var i lunsjbaren, men det var billigere for de som hadde all inclusive. Vi hadde en dag med shopping i byn. Bodde et stykke unna. På hotellet kjøpte vi badeleker. Ellers brukte vi ikke penger på hotellet. Husker ikke akkurat hva vi brukte. Men tror ca. det gikk 10 000 kr. utenom selve turen, 2 voksne og ett barn på 7 år. Men vi shoppet i byn da. Men det var supert at sønnen bare kunne hente lunsj, is, frukt, vann, slush når han ville. God tur! Anonymous poster hash: 720fb...e22
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Vi har bodd på all inclusiv en gang. Da brukte vi nesten like mye penger som vanlig. Vi gadd jo uansett ikke holde oss på hotellområdethele hele tiden og benyttet oss lite av tilbudet. Mine svigerforeldrene derimot bruker 0,- ekstra. De forlater ikke hotellområdet i det heletatt på en 4 ukers ferie. Hvor mye du vil bruke blir helt opp til hva slags type ferie du vil ha. Anonymous poster hash: 6d241...29f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Bruker ca 2000 kr utenom på en sånn ferie. Er da meg og 2 skolebarn. Anonymous poster hash: a56ae...24a
Nyttårs barn Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Må dere planlegge lommepenger? Når jeg er på ferie så bruker vi penger på det vi trenger og vil ha. Litt strandleker, is, spise ute(men det behøver jo ikke du bruke så mye på) inngangsbilletter om vi skal noe sted, transport. Så lenge dere ikke har tenkt å shoppe noe særlig vil jeg ikke tror at dere trenger å bruke så mye på lommepenger.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Må dere planlegge lommepenger? Når jeg er på ferie så bruker vi penger på det vi trenger og vil ha. Litt strandleker, is, spise ute(men det behøver jo ikke du bruke så mye på) inngangsbilletter om vi skal noe sted, transport. Så lenge dere ikke har tenkt å shoppe noe særlig vil jeg ikke tror at dere trenger å bruke så mye på lommepenger. det er vel en normal ting å planlegge litt hvor mye penger som skal gå? Syns det er greit å vite hvor mye som bør legges av... Takk for tips alle sammen!! Er vel veldig forskjellig. Spørs på maten og hotellet og tenker jeg Anonymous poster hash: fc8d3...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå