Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 De som er kreativ i sin forumbruk og finner på historier som engasjerer, eller de som er så redd for å bli "lurt" at de for sikkerhets skyld alltid poster "Troll" eller "Om dette er sant så mener jeg sånn og sånn"... Anonymous poster hash: dc166...f92
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 De som roper "troll" er verst. Selv om en historie er fiktiv så kan problemstillingen likevel være interessant å diskutere. Anonymous poster hash: 9a515...713
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 De som roper "troll" er verst. Selv om en historie er fiktiv så kan problemstillingen likevel være interessant å diskutere. Anonymous poster hash: 9a515...713 Må si meg enig der. Alle relevante problemstillinger er interessante å diskutere. Jeg poster stadig vekk noen tenkte situasjoner, men inspirasjonen kommer fra virkeligheten. Setter det ofte på spissen for å skape diskusjon Anonymous poster hash: cfede...f17
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 De som roper "troll" er verst. Selv om en historie er fiktiv så kan problemstillingen likevel være interessant å diskutere. Anonymous poster hash: 9a515...713 Må si meg enig der. Alle relevante problemstillinger er interessante å diskutere. Jeg poster stadig vekk noen tenkte situasjoner, men inspirasjonen kommer fra virkeligheten. Setter det ofte på spissen for å skape diskusjon Anonymous poster hash: cfede...f17 Selv om damene her får skrubbsår på mammahjertet? Anonymous poster hash: dc166...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå