Gå til innhold

Hvem er værst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De som er kreativ i sin forumbruk og finner på historier som engasjerer, eller de som er så redd for å bli "lurt" at de for sikkerhets skyld alltid poster "Troll" eller "Om dette er sant så mener jeg sånn og sånn"...

 



Anonymous poster hash: dc166...f92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som roper "troll" er verst. Selv om en historie er fiktiv så kan problemstillingen likevel være interessant å diskutere.



Anonymous poster hash: 9a515...713
Skrevet

 

De som roper "troll" er verst. Selv om en historie er fiktiv så kan problemstillingen likevel være interessant å diskutere.

 

Anonymous poster hash: 9a515...713

Må si meg enig der. Alle relevante problemstillinger er interessante å diskutere. Jeg poster stadig vekk noen tenkte situasjoner, men inspirasjonen kommer fra virkeligheten. Setter det ofte på spissen for å skape diskusjon

 

Anonymous poster hash: cfede...f17

Skrevet

 

De som roper "troll" er verst. Selv om en historie er fiktiv så kan problemstillingen likevel være interessant å diskutere.

 

Anonymous poster hash: 9a515...713

Må si meg enig der. Alle relevante problemstillinger er interessante å diskutere. Jeg poster stadig vekk noen tenkte situasjoner, men inspirasjonen kommer fra virkeligheten. Setter det ofte på spissen for å skape diskusjon

 

Anonymous poster hash: cfede...f17

 

Selv om damene her får skrubbsår på mammahjertet?

 

Anonymous poster hash: dc166...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...