Gå til innhold

UL neste uke - er livredd det ikke er noe der inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL neste uke, og det er ca. 8 uker siden jeg fant ut med 3 graviditetstester at jeg er gravid. Jeg er så redd for at det ikke er noe der inne. Legen min tok ikke noen tester når jeg var der selv om jeg gjerne ville det, og det eneste jeg kan stole på er de tre testene! Men det er jo så lenge siden. Har ikke blødd eller noe og er jo ikke i verdens beste form, men likevel, tenk om det ikke er noe der inne?

Noen som har opplevd at hjertet til barnet ikke slår og at dere ikke har blødd? Hva slags symptomer hadde dere? Jeg krysser fingrene for at alt er bra hos meg, men jeg klarer ikke roe meg før jeg har hatt ultralyden.. Barnet er så etterlengtet etter mye utredning for barnløshet osv. Så tror jeg er litt overnervøs...

Anonymous poster hash: aafce...32d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg

Du blir nok en hysterisk mor

Anonymous poster hash: 58b13...a14

Skrevet

Det er veldig sjelden det er et slikt tilfelle, sannsynligheten for at alt er bra er veldig veldig mye større.

Du må prøve å tenke positivt og nyte graviditeten fremover, bare dumt å gå og bekymre seg for ting som kan skje...og når du blir mamma, ja DA kan man jo virkelig bli bekymret (om man vil)...

Skrevet

Jeg var nesten litt skamfull da jeg møtte opp til UL jeg - var sikker på at hele graviditeten bare var oppspinn, til tross for positiv test, gjennomført førstekontroll hos lege, sjaber form med mer. Jeg unnskyldte meg til og med for legen som skulle foreta undersøkelsen og sa at det kunne jo hende det ikke var noe å se der…. hun så bare rart på meg og lurte på hva jeg mente med det.

Barnet var der, friskt og sprell levende :-)

Og jeg er blitt en mamma som er både nervøs hønemor og avslappet. Akkurat som det skal være. Lykke til med din ul - det går med størtse sannsynlighet helt fint!

Anonymous poster hash: 89ff5...962
Skrevet

Omg

Du blir nok en hysterisk morAnonymous poster hash: 58b13...a14

hvorfor er hi det? Er en helt normal tankegang vel?

Hi: ja, jeg har opplevd enn MA (Missed Abortion), Dvs at den lille stopper opp og hjertet slutter og slår men kroppen tror at den er gravid enda. Såg det ikke før ultralyd i uke9. Men det vil ikke si at det hender deg. Det er uansett ikke noe du kø råde over til eller fra, du må nesten bare prøve å senke skuldrene og tro at alt er bra med spiren din ;) lykke til!

Anonymous poster hash: 33114...253

Skrevet

Omg

Omg, du er nok en empatiløs mor.

Anonymous poster hash: dfa91...84a

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Omg

Stygge kommentarer som det kan du spare deg for! Har du opplevd å streve med å bli gravid? Regner forøvrig med du er under 18 år siden du bruker Omg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...