Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Får man beskjed på forhånd om hilsen kommer på tv? Anonymous poster hash: 8615e...bd0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Vanskelig å følge med? Du vet vel hvilken dag det evt kommer på tv? Eller...?? Anonymous poster hash: c97eb...4ea
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Vanskelig å følge med? Du vet vel hvilken dag det evt kommer på tv? Eller...?? Anonymous poster hash: c97eb...4ea Det er ikke alle som sender inn hilsen som kommer på tv da De plukker ut 1 barn som får bilde og hilsen på tv. Og da lurer jeg på om den som sendte inn hilsen til barnet får beskjed om det på forhånd. Anonymous poster hash: 8615e...bd0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Ja det får de. Sønnen min var på 3 års dagen sin for noen år siden. Anonymous poster hash: 77e26...760
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Vi fikk ikke beskjed og så plutselig femåringen vår på tv den morgenen. Veldig gøy! 😄 Anonymous poster hash: b5ac9...cad
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 To ulike erfaringer Da får vi bare vente i spenning Anonymous poster hash: 8615e...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå