Gå til innhold

SunConnect Protaras Beach - Fig Tree Bay - Bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har reservert en ferie på Mallorca på Sunwing Resorten på Cala Bona. har vært der før og trives der. Men så så jeg at det var ledig på Fig Tree Bay på sunwing resorten der og det blir 15.000 kr billigere. I tillegg får vi prøvd noe nytt... Er det greit å være der i 2 uker? Rising Star delen jeg foreløpig reserverer.

Anonymous poster hash: a1c51...93a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært her?? Sitter og venter på å trykke på å trykke på reservasjonsknappen...men for å gjøre det må jeg kansellere den andre reisen til mallorca.. Tørr ikke uten å vite om det er ok der..

Skrevet

Skjønner at ingen har vært på det hotellet.. Men hva med Området da? Er det fint?

Skrevet

Området er fint hvis du skal ha med barn. Øde og lite, men det er bare 15 min med bil til Ayia napa

Skrevet

Området er fint hvis du skal ha med barn. Øde og lite, men det er bare 15 min med bil til Ayia napa

Takk for svar :-) Men er det er sentrum der med litt butikker og restauranter?

Skrevet

Ja, er ett sentrum med butikker og restauranter.
Skrevet

Ja, er ett sentrum med butikker og restauranter.

Verdt å dra syns du eller bedre med Mallorca?

Skrevet

JA, Fig Tree Bay har et eget sentrum og selv synes jeg det er bedre der enn i Ayia Napa. Lugnere på en måte :)

Skrevet

Vi har vært 12 år på rad på Althea Beach. Det er 3 km unna. Protaras er en fantastisk by. Rent og pent, hyggelige mennesker. Stabilt vær.

Anonymous poster hash: 8912f...68f

Skrevet

Og ja, mange butikker og restauranter.

Mye bedre enn Mallorca. Nydelig strand.

Skrevet

Vannet er det reneste i Europa forresten og kan med fordel anbefale dette stedet. Har også vært på Cala Bona, men Kypros er best i mine øyne, mht maten ( ikke svenska kjøttbullar), solen, vannet, folkene og severdighetene :)

Skrevet

Tusen takk jenter! Sparer 15.000 kr også så vinn-vinn 😀

Skrevet

God tur til nydelige Kypros 😄

Skrevet

fig tree bay er bare belt fantastisk :)

Skrevet

Anbefaler også Fig Tree Bay. Liker også at ikke alle restaurantene serverer absolutt samme typiske sydenmaten, men finnes masse "spesifiserte" restauranter som f.eks steak-restaurant, meksikansk, italiensk, gresk osv

Anonymous poster hash: 93f10...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...