Gå til innhold

Slanketips, fra meg til deg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trengte å gå ned 15 kg. Valgte derfor å spise vanlig og "faste" annenhver dag. Spiste normalt etter mitt kaloribehov hver annen dag, og fastedagen holdt jeg meg til middag. Spiste da en vanlig porsjon. Prøvde å ha middagen etter kl 18.00, la meg derfor aldri sulten. Har gått ned 17 kg på under 3 mnd. Har så smått begynt å spise mer på fastedagene.. Målet er nå å gå ned 2-3 kg til. Når det er gjort har jeg gradvis også økt matinntaket til normalt, kommer derfor ikke til å gå opp i vekt, men holde meg stabil. Superfornøyd, og absolutt verdt det!!!

 

Anonymous poster hash: 58df5...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...