Gå til innhold

Vannskadet iphone - Håp ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

7 åringen har fått vann på mobilen sin, og den har sånne skjolder under skjermen + at den oppfører seg rart. Henger seg opp etc. 

 

Har lagt avslått under varmepumpa i dag, men ikke blitt bedre. 

 

 

Er det håp for den ? 

 

 

 



Anonymous poster hash: aadad...6a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg den i en skål med ris. Risen skal tiltrekke seg vannet i Tlf.

 

 

Legg den i steikovnen uten batteri på SVAK varme.

 

Vet ikke om noe av dette hjelper, men har lest dette på nettet tidligere.

 

Anonymous poster hash: 52eb6...a71

Skrevet

Skal prøve det med ris. Takk 

 

 

Tror ikke det går an å ta ut batteriet. 



Anonymous poster hash: aadad...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...