Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 7 åringen har fått vann på mobilen sin, og den har sånne skjolder under skjermen + at den oppfører seg rart. Henger seg opp etc. Har lagt avslått under varmepumpa i dag, men ikke blitt bedre. Er det håp for den ? Anonymous poster hash: aadad...6a2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Legg den i en skål med ris. Risen skal tiltrekke seg vannet i Tlf. Legg den i steikovnen uten batteri på SVAK varme. Vet ikke om noe av dette hjelper, men har lest dette på nettet tidligere. Anonymous poster hash: 52eb6...a71
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Skal prøve det med ris. Takk Tror ikke det går an å ta ut batteriet. Anonymous poster hash: aadad...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå