Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hva gjør dere ut av russetiden? Kjøper dere russebukse eller lue? Knuter? Hvor mye er planen å bruke russeefektene? Sønnen min får russebukse og lue og en tskjorte så skal han få ta russeknuter og lage kort:) Anonymous poster hash: 04dba...2f0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Uff så harry Anonymous poster hash: 29c53...151
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 min rosaruss skal ta ølkassa, døgne, bade før 1. mai og kysse en politi.. minst!! Anonymous poster hash: d7eb9...180
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Har ei kusine som er rødruss. Hun skal visst ta noen knuter. Har dress og gode greier Anonymous poster hash: e8ab9...4e5
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Uff så harryAnonymous poster hash: 29c53...151 Hvorfor er det harry? La barn være barn og da er det gøy å være rosaruss! Anonymous poster hash: 04dba...2f0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Hva er rosa russ? Anonymous poster hash: b648a...d2c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Hva er rosa russ?Anonymous poster hash: b648a...d2c 5-6 åringer som starter på skole til høsten:) Anonymous poster hash: 04dba...2f0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Barnehagen ordner og tar seg av alt, så vi foreldre har ingenting med det å gjøre. Veldig greit, også blir det likt for alle(de har forøvrig bare lue) Anonymous poster hash: ccffb...b8d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Barnehagen ordner og tar seg av alt, så vi foreldre har ingenting med det å gjøre.Veldig greit, også blir det likt for alle(de har forøvrig bare lue) Anonymous poster hash: ccffb...b8d Gutten min slutter i barnehagen på fredag siden vi flytter så jeg må ta meg av sånt.... Anonymous poster hash: 04dba...2f0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Har ei kusine som er rødruss. Hun skal visst ta noen knuter. Har dress og gode greier Anonymous poster hash: e8ab9...4e5 Litt forskjell på rødruss og rosaruss... Anonymous poster hash: 82594...fe5
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Takk gud for at de ikke har sånnt surr i bhg vår! Håper at de aldri innfører det heller. Kan ikke tenke meg noe mer unødvendig styr enn akkurat det. Anonymous poster hash: 79c4a...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå