Iiiiik Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Fikk nylig denne mailen. Ser suspekt ut og kommer nok ikke til å trykke på linken. Er det noen som har fått tilsvarende mail i det siste? Kjære Kunde iTunes, Vi har nylig fastslått at forskjellige datamaskiner på iTunes-kontoen din, passord og flere feil var tilstede før pålogging. Nå trenger vi å bekrefte den nye informasjonen iTunes-konto. Hvis dette ikke er fullført innen 48 timer, vil vi bli tvunget til å suspendere kontoen din på ubestemt tid, som ordspill brukes til svindel. Takk for din forståelse i denne måten. For å bekrefte din konto på nettet :
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Vel, grammatikken får i hvertfall meg til å lure...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Helt klart humbug Anonymous poster hash: 94be0...a63
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Ha ha får sånne hele tiden, bare spam og faenskap, har ikke noe som heter itunes konto en gang....😠 Anonymous poster hash: 320a2...cb2
the amazing spidermamma Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Lureri, tenker jeg også. Jeg får mest fra sucerity ansvarlig i danske bank, jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå