Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Han er redd for en gutt som han sier er sint. Peker han ut for meg når vi går. Bhg har ved en anledning fortalt at han hadde blitt lei seg når noen større gutter var slemme. Det virker ikke som at de tar så veldig mye hensyn til det eller bryr seg. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 3bff4...ff5
Mamma_til_2 Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Bhg gjør sikkert noe men de kan ikke utdype det til deg! Angående det at noen har vært slem med din gutt så er nok det ordnet opp i for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Bhg gjør sikkert noe men de kan ikke utdype det til deg! Angående det at noen har vært slem med din gutt så er nok det ordnet opp i for lenge siden. Skylapper på, du eller? Dette bør mor ta tak i og følge opp. Ikke tro at det blir ordnet opp i. Delta i ditt barns barnehageliv! Anonymous poster hash: f3c1d...c63
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 2 år? Han overlever nok skal du se ☺️ Anonymous poster hash: 151ef...0dc
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Jeg hadde tatt det opp med pedleder og bedt de følge med, hvis de ikke har sett noe.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Viktig å si tydelig ifra at de må følge med og passe på at dette barnet ikke skremmer barnet ditt.De har imidlertid vikke lov til å fortelle deg hvem barn som har gjort ditt barn noe pga taushetsplikten. Men du veit jo hvem det er, så ville gitt klar beskjed hva jeg som forelder forventer at mitt barn blir skjermet fra Anonymous poster hash: ed6fa...41a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 De er der hele dagen, de vet vel mer enn deg hva som foregår det?? En smule hysterisk eller..? Anonymous poster hash: 151ef...0dc
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 Dette må du virkelig ikke finne deg i. Ville snakke med dem å fortelle at de må skejrme sønnen din. Dette kan han ta stor skade av, tenk om vi skulle gått å vært utrygge og redde hele dagen på jobb Anonymous poster hash: ed6fa...41a
Mamma_til_2 Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Bhg gjør sikkert noe men de kan ikke utdype det til deg! Angående det at noen har vært slem med din gutt så er nok det ordnet opp i for lenge siden. Skylapper på, du eller?Dette bør mor ta tak i og følge opp. Ikke tro at det blir ordnet opp i. Delta i ditt barns barnehageliv! Anonymous poster hash: f3c1d...c63 Jeg deltar i mine barns liv både på skole og i bhg, Jeg jobber og i bhg og vet at når slike ting skjer så tas det hånd om men vi utdyper ikke dette til andre foreldre, foreldrene til den som plager får vite alt ( men ikke hvem han plager) og foreldrene til den som bli plager får ikke vite hvem som plager, vi setter igang tiltak, men ikke glem at man kan ikke snu ett barn på dagen! Så ikke tro at deres bhg ikke gjor noe men bare ser på at barn blir plaget!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 De er der hele dagen, de vet vel mer enn deg hva som foregår det?? En smule hysterisk eller..? Anonymous poster hash: 151ef...0dc Er jo helt tydlig at noe er galt når det endrer seg sånn. Før likte han seg i barnehagen men nå kommer han ofte hjem med kloremerker å småen sier selv at denne gutten også slår han ofte. Sønnen min likte også veldig godt å leke med denne gutten før,men ettersom han er så mye stygg mot han nå så vil ikke sønnen min være med han lengre. Barnehagen svarte med at "ole" er ikke mer stygg mot mitt barn enn mot andre barn,men det er ikke betryggende å høre ettersom jeg ser hvor ofte han er stygg mot andre også. Å ser jo at det er veldig ofte min gutt han er stygg mot ettersom småen avviser han når Ole prøver å få han med i lek. Anonymous poster hash: 0bd48...057
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 De er der hele dagen, de vet vel mer enn deg hva som foregår det?? En smule hysterisk eller..? Anonymous poster hash: 151ef...0dc Er jo helt tydlig at noe er galt når det endrer seg sånn.Før likte han seg i barnehagen men nå kommer han ofte hjem med kloremerker å småen sier selv at denne gutten også slår han ofte. Sønnen min likte også veldig godt å leke med denne gutten før,men ettersom han er så mye stygg mot han nå så vil ikke sønnen min være med han lengre. Barnehagen svarte med at "ole" er ikke mer stygg mot mitt barn enn mot andre barn,men det er ikke betryggende å høre ettersom jeg ser hvor ofte han er stygg mot andre også. Å ser jo at det er veldig ofte min gutt han er stygg mot ettersom småen avviser han når Ole prøver å få han med i lek. Anonymous poster hash: 0bd48...057 Slutt å kupp andres tråd. Ufint! Anonymous poster hash: 151ef...0dc
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #13 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 Hi? Anonymous poster hash: 955ff...164
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #14 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 De er der hele dagen, de vet vel mer enn deg hva som foregår det?? En smule hysterisk eller..? Anonymous poster hash: 151ef...0dc Er jo helt tydlig at noe er galt når det endrer seg sånn.Før likte han seg i barnehagen men nå kommer han ofte hjem med kloremerker å småen sier selv at denne gutten også slår han ofte. Sønnen min likte også veldig godt å leke med denne gutten før,men ettersom han er så mye stygg mot han nå så vil ikke sønnen min være med han lengre. Barnehagen svarte med at "ole" er ikke mer stygg mot mitt barn enn mot andre barn,men det er ikke betryggende å høre ettersom jeg ser hvor ofte han er stygg mot andre også. Å ser jo at det er veldig ofte min gutt han er stygg mot ettersom småen avviser han når Ole prøver å få han med i lek. Anonymous poster hash: 0bd48...057 Slutt å kupp andres tråd. Ufint! Anonymous poster hash: 151ef...0dc Det jeg skulle frem til er jo at mange barnehager tar ikke dette på alvor. Anonymous poster hash: 0bd48...057
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #15 Skrevet 15. april 2015 Småen min på 3 år ble plaget nesten daglig av en gutt på samme alder som ofte var stygg med han. Gutten min rygger bakover i frykt når han kommer. Plutselig er han begynt å være stygg mot meg også her hjemme å sånn er han ikke til vanlig. Fikk en følese av at det lå noe mer bak det så jeg spurte hvorfor han gjør det. Da gråt han å sa at han ville ikke i barnehagen for "ole" er stygg mot han. Han begynte også å bli hysterisk ved levering å klamre seg fast til meg. Han kunne også løpe fra meg på avdelingen å gjemme seg bak en dør å skrike at han ikke ville i barnehagen fordi "ole" slår han. Har ofte sett det selv også at denne gutten ikke er snill med sønnen min. Likevel føler jeg at barnehagen bagateliserer det når jeg tar opp at gutten min sier at "ole" ofte er slår han. De får det til å høres ut som det bare er gutten min er sutrete men jeg har rett frykten i øynene hans når denne gutten kommer for nærmt! Blir forbanna av at barnehagen omtrent sier at sønnen min bare overdriver! Anonymous poster hash: 0bd48...057 De er der hele dagen, de vet vel mer enn deg hva som foregår det?? En smule hysterisk eller..? Anonymous poster hash: 151ef...0dc Er jo helt tydlig at noe er galt når det endrer seg sånn.Før likte han seg i barnehagen men nå kommer han ofte hjem med kloremerker å småen sier selv at denne gutten også slår han ofte. Sønnen min likte også veldig godt å leke med denne gutten før,men ettersom han er så mye stygg mot han nå så vil ikke sønnen min være med han lengre. Barnehagen svarte med at "ole" er ikke mer stygg mot mitt barn enn mot andre barn,men det er ikke betryggende å høre ettersom jeg ser hvor ofte han er stygg mot andre også. Å ser jo at det er veldig ofte min gutt han er stygg mot ettersom småen avviser han når Ole prøver å få han med i lek. Anonymous poster hash: 0bd48...057 Slutt å kupp andres tråd. Ufint! Anonymous poster hash: 151ef...0dc Det jeg skulle frem til er jo at mange barnehager tar ikke dette på alvor. Anonymous poster hash: 0bd48...057 Og i min barnehage tar det del veldig alvorlig. Hva så? Anonymous poster hash: 151ef...0dc
Sint naken biltyv Skrevet 15. april 2015 #16 Skrevet 15. april 2015 Bhg gjør sikkert noe men de kan ikke utdype det til deg! Angående det at noen har vært slem med din gutt så er nok det ordnet opp i for lenge siden. Skylapper på, du eller?Dette bør mor ta tak i og følge opp. Ikke tro at det blir ordnet opp i. Delta i ditt barns barnehageliv! Anonymous poster hash: f3c1d...c63 Jeg deltar i mine barns liv både på skole og i bhg,Jeg jobber og i bhg og vet at når slike ting skjer så tas det hånd om men vi utdyper ikke dette til andre foreldre, foreldrene til den som plager får vite alt ( men ikke hvem han plager) og foreldrene til den som bli plager får ikke vite hvem som plager, vi setter igang tiltak, men ikke glem at man kan ikke snu ett barn på dagen! Så ikke tro at deres bhg ikke gjor noe men bare ser på at barn blir plaget! Hehe, så siden din barnehage ordner slike ting så gjør alle det eller? Tror du virkelig det? Det er ikke noe vits å følge opp barnet ditt hi, for i hun her sin barnehage fikser de alt og da gjør alle andre det også...
Mamma_til_2 Skrevet 15. april 2015 #17 Skrevet 15. april 2015 Bhg gjør sikkert noe men de kan ikke utdype det til deg! Angående det at noen har vært slem med din gutt så er nok det ordnet opp i for lenge siden. Skylapper på, du eller?Dette bør mor ta tak i og følge opp. Ikke tro at det blir ordnet opp i. Delta i ditt barns barnehageliv! Anonymous poster hash: f3c1d...c63 Jeg deltar i mine barns liv både på skole og i bhg,Jeg jobber og i bhg og vet at når slike ting skjer så tas det hånd om men vi utdyper ikke dette til andre foreldre, foreldrene til den som plager får vite alt ( men ikke hvem han plager) og foreldrene til den som bli plager får ikke vite hvem som plager, vi setter igang tiltak, men ikke glem at man kan ikke snu ett barn på dagen! Så ikke tro at deres bhg ikke gjor noe men bare ser på at barn blir plaget! Hehe, så siden din barnehage ordner slike ting så gjør alle det eller? Tror du virkelig det? Det er ikke noe vits å følge opp barnet ditt hi, for i hun her sin barnehage fikser de alt og da gjør alle andre det også... Jada vri og vend på det jeg skriver, tror du virkelig ikke at bhg til HI gjør noe med problemet? Det er faktisk slik at når slike ting skjer så skal bhg sette igang tiltak, men det trengs ikke og være synlig for alle foreldrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå