E.E.E. Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Hahaha, det hadde eldstemann, på 15 år, og jeg diskusjon på i går. Jeg skreller og eldstemann ikke. Jeg har vel bare alltid gjort det uten å tenke over det og spørsmålet dukket opp da jeg så den prikkete smootie som sto på benken. Svaret kom kjapt: "Mamma daaaa, greit det vel, jeg er bare litt latere enn deg!" 😂😂😂😂 Den er god! Kjør på! 👍😄😄😄😄 Altså, jeg aner ikke hva som er mest "riktig". Har bare alltid skrell frukten først jeg. 😜
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Hahaha, det hadde eldstemann, på 15 år, og jeg diskusjon på i går. Jeg skreller og eldstemann ikke. Jeg har vel bare alltid gjort det uten å tenke over det og spørsmålet dukket opp da jeg så den prikkete smootie som sto på benken. Svaret kom kjapt: "Mamma daaaa, greit det vel, jeg er bare litt latere enn deg!" 😂😂😂😂 Den er god! Kjør på! 👍😄😄😄😄 Altså, jeg aner ikke hva som er mest "riktig". Har bare alltid skrell frukten først jeg. 😜 Ha ha ha! 😂 godt det ikke bare er jeg som er usikker på en så banal ting! Skrelte eplene! 😄 Anonymous poster hash: 00e8c...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå