Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Og hvordan gikk det etterpå? Skilt? Sammen fortsatt? Hva med samvittigheten? Anonymous poster hash: 0d242...037
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Ja en gang og innrømmet. Har jobbet oss gjennom det og vil påstå vi har kommet styrket ut av det. Flere år siden nå. Anonymous poster hash: edb56...47f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Er betatt av en annen nå, men vil jo ikke skilles... Var utro for en mnd siden og jeg angrer ikke. Det sier kanskje noe om forholdet jeg er i😁 Anonymous poster hash: 0d242...037
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Ja to ganger med samme mann. Mannen min vet ikke noe om det. Jeg har heller ikke hatt dårlig samvittighet for at jeg gjorde det og jeg vet at hadde ikke denne mannen reist så hadde det fortsatt. Men passer meg vel for å gjøre det igjen for det kommer skjelden noe godt ut av utroskap. Men nå skal det også sies at jeg ikke har hatt sex med mannen på snart 2 år og de siste årene før det igjen hadde jeg sex med han kun fordi han hadde lyst. Vi lever sammen som venner rett og slett. Anonymous poster hash: 7743e...d6a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Dere to over her; hvorfor vil dere fortsette i forholdet til mannen deres? Når dere føler det sånn, hadde det ikke vært bedre å være fri og frank? Og ville det vært greit for dere om mannen hadde seg med andre damer? Hadde åpent forhold vært noe dere kunne tenke dere? Jeg bare lurer. Anonymous poster hash: f923f...0da
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Hadde jeg hatt muligheten til det så hadde jeg flyttet. Vi er vel sammen kun av praktiske årsaker tenker jeg. Anonymous poster hash: 7743e...d6a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Og ja, mannen må gjerne ha seg med andre. Det har jeg sagt til han også. Men han sitter da kun her hjemme så det skjer vel neppe. Jeg tar ikke sjansen på åpent forhold eller fuck friend. Årsaken er rett og slett at dersom sexen var bra er jeg redd jeg hadde forelsket meg i den andre mannen. Det er for meg noe av det verste som kan skje. Anonymous poster hash: 7743e...d6a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Var utro helt i begynnelsen av forholdet og har aldri angret. Han vet ikke om det. Det hadde nok skjedd igjen om han ikke hadde flyttet med sin kjæreste. Hadde muligheten bydd seg frem så er det nå, 5 år senere, en annen jeg lett kunne ha vært utro med. Det er ikke noe jeg er stolt av, men min mann treffer ikke "det punktet" i meg som gjør meg mo i knærene... Jeg vil ikke ut av forholdet, men det er godt å føle seg begjæret av en mann vil ha deg. Anonymous poster hash: 7efa5...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå