Gå til innhold

Utvalg av lego i legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de har bra utvalg av lego i legoland? Har en gutt som sparer som bare det, da han vil kjøpe masse star wars lego. Og gjerne dødsstjernen. Derfor lurer jeg på hvor bra utvalget er? Så hvis det ikke er så bra, så er det greit å forberede sønnen min på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en butikk like i nærheten av der dere går inn i parken. De har en god del pakker, men prisene er ikke noe billigere enn her.

Anonymous poster hash: 85ac2...1df
Skrevet

Det er en stor butikk med en gang dere kommer inn i parken. Den har ganske bra utvalg, men ikke noe billigere enn her.

Skrevet

Utvalget er bra. Bedre enn lekebutikker. Dette er på hovedbutikken nær inngangen. Er også en del av butikken der med samleutgaver/ sjeldne og dyre i 2-3000kr klassen og. Er også en outlet legobutikk hvor du kan komme over ekstra deals. Så joda la han spare 😃blir mye han kan kjøpe !

Skrevet

Tusen takk for svar. Ja, da skal han få fortsette og spare. Pengene hans brenner litt i lomma, men det er bare 1 mnd. til vi skal dit. Så er nok lurt å spare.

Skrevet

Dårlig utvalg og slett ikke billig.

Anonymous poster hash: bae0d...710

Skrevet

Syns ikke butikken i Legoland er spesielt billig sammenligne med vanlige butikker i Danmark. Det jeg liker med Legoland-butikken er klosser i løsvekt.

Skrevet

Hun spurte da ikke om prisene? Nei de er like som i butikker men ikke dyrere. Og jo utvalget er faktisk visse sesonger bedre . Utgåtte modeller kan finnes der men det finner du ikke på vanlig lekebutikker. Det blir jo ikke produsert egne pakker der så er jo pakker Lego har produsert og solgt til butikker. Men eks fra to år tilbake kjøpte vi en form for smart pack i lego star wars på outlet butikken ( 3 pakker i en) til nesten halv pris av hva det ville kosta ellers. I fjor fant vi ikke sånn deal men da var det andre serier der på tilbud ungene ikke ville ha. Vi er der hvert år, handler for tusenvis der hvert år og jeg kan min Lego hehe. Så igjen la han spare og glede seg. Ps outlet butikken åpner ikke før 2 tror jeg så ikke ls han handle opp penger i store lego butikken først, ha litt igjen i tilfelle det er serier på deals der han liker.

Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal vi vente med å handle til litt senere på dagen. Han elsker lego, og utvalget er det han er mest spent på. Pris er ikke det viktigste. Vi reiser mye, og lego har samme pris, i forskjellige land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...