Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Sitter med bachelor nå og forbanner at jeg i det hele tatt begynte på den drittskolen, hvordan kunne jeg innbille meg at dette skulle være greit?? Hodet mitt leker kenguru og er alle andre plasser enn der det skal være, jeg må tisse og jeg har bare lyst å finne sengen og legge meg Så ja, jeg hater dette her, heldigvis er det bare to uker igjen av dette og jeg er forhåpentligvis fri fra dette! Og den videreutdanningen jeg så for meg når jeg begynte kan bare seile sin egen sjø, aldri i verden om jeg gidder å utsette meg selv for dette en gang til Jepp, måtte bare blåse ut litt damp Anonymous poster hash: b38e1...b97
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Vi er forskjellige. Jeg elsker å studere. Selvsagt er dt litt pes akkurat i sluttføring av en oppgave eller rett før eksamen, men Det er jo så gøy å lære nye ting! Anonymous poster hash: 4828a...7be
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Sitter med bachelor nå og forbanner at jeg i det hele tatt begynte på den drittskolen, hvordan kunne jeg innbille meg at dette skulle være greit?? Hodet mitt leker kenguru og er alle andre plasser enn der det skal være, jeg må tisse og jeg har bare lyst å finne sengen og legge meg Så ja, jeg hater dette her, heldigvis er det bare to uker igjen av dette og jeg er forhåpentligvis fri fra dette! Og den videreutdanningen jeg så for meg når jeg begynte kan bare seile sin egen sjø, aldri i verden om jeg gidder å utsette meg selv for dette en gang til Jepp, måtte bare blåse ut litt damp Anonymous poster hash: b38e1...b97 Hehe, ikke mye trøst fra meg heller! Elsker også å studere! Spør meg igjen på søndag klokka 23! Da har jeg en time igjen til oppgava mi skal inn! Anonymous poster hash: 930c7...b3c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Jeg har det også sånn! Dvs. jeg elsker å lære nye ting, men jeg sliter veldig med konsentrasjonen og takler dårlig å skrive oppgaver. Mye av det jeg lærte på studiet mitt bruker jeg aktivt i jobbsammenheng, og jeg føler det er en mye bedre læringsmåte for meg enn å bare sitte og lese i bøker/lytte til forelesere. Jeg er nok mest en "Learning by doing"-type enn flink student Lykke til da! Anonymous poster hash: 7d0a2...a7e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Sjæl. Skal aldeles straks levere masteren og er lei ut av helvete! Anonymous poster hash: b4823...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå