Gå til innhold

Bambus klær til småbarn er bare TULL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull og tull. Det er fortsatt godt å ha på, klør mindre mot eksemhud osv. Om prisen står til kvalitetene de lover er en annen sak.

Jeg kommer nok ikke til å kaste de plaggene jeg har, men det er mulig jeg må prøve selv før jeg bruker bambus i stedet for ull til vinteren igjen. 

Anonymous poster hash: 00277...128
Skrevet

Det er behagelig å ha på i det minste ;) og at de bruker bambus istedet for tre, er positivt

Anonymous poster hash: a729f...433

Skrevet

Både vi og barnehagen merker forskjell, så rart da. Med tanke på at ungen holder seg mer varm med bambus enn uten. Om navnet er feil er ikke så viktig, klart lureri men om det holder ungene varm så ser jeg ikke problemet med å bruke slike klær.

Anonymous poster hash: 45a22...5c6

Skrevet

Det er behagelig å ha på i det minste ;) og at de bruker bambus istedet for tre, er positivt

Men det er jo det som er poenget! Det er ikke bambus!

Anonymous poster hash: 070a5...e59

Skrevet

Men det er jo det som er poenget! Det er ikke bambus!

Anonymous poster hash: 070a5...e59

Da har du ikke lest artikkelen godt nok. Joda, det er bambus, men egenskapene til bambus forsvinner i produksjonen, så man kan like gjerne bruke gran eller furu (sånn i teorien) Bambus er fortsatt mer bærekraftig :) 

Anonymous poster hash: 00277...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...