Gå til innhold

Redd for fremtidig mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min går i klasse med en jente som gjennom flere år har mobbet og herset med de andre jentene.  Hun er smart og kan være "snill" og morsomm å være sammen med, men får hun ikke viljen sin, som at de hun vil leke med leker med noen andre kan de vente seg grove trussler, slag og spark ødlagte klær osv. Til nå har min datter befunnet seg utenfor de værste intrigene, men i det siste har jeg begynt å høre mer om denne jenta og det er tydlig at hun nå legger seg etter min datter. For tiden er hun snill, men jeg liker ikke dette. Jeg har jo sett hvordan hun har ødelagt andre vennskap og knukket en etter en av de andre jentene. Samtidig har hun foreløpig ikke gjort noe slemt mot min datter.

Jeg er også svært bekymret for at dette vil ødelegge venskapet mellom min datter og hennes gamle venner.

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: a0f56...aba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva gjør skolen med dette? Og hvor gamle er de?

Det du kan gjøre er vel og oppmuntre din jente, til å leke med sine andre venninner, få henne til å invitere de over, finne på noe hyggelig med de. Og skulle denne jenten starte å mobbe din jente, så kontakt skolen med en gang, for å få stopp på det.

Anonymous poster hash: 22ac2...9b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...