Gå til innhold

I dag gav jeg etter for angsten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg føler meg så dum...

Har fri i dag og skal til byen for å spise lunsj med en venninne. Jeg satt på bussen og fikk plutselig for meg at jeg hadde glemt å skru av kaffetrakteren.

Prøver å si til meg selv at jeg nappet ut ledningen etter den var helt over på termosen, men fikk ikke ro (slik som jeg vanligvis får etterhvert).

Så jeg hoppet av bussen, gikk over veien og tok bussen hjem igjen for å sjekke.

Selvfølgelig var den nappet ut.

Tok bussen bare tre stopp og ventet knapt et minutt før det kom en ny. Men likevel, er dette begynnelsen?

Anonymous poster hash: 55a22...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en stresset hverdag? Ofte når det er mye å gjøre og ting går litt i ett- er det veldig raskt å kjenne seh stresset og ting går litt på automatikk. Når det gjør det er det lett å glemme hva man egentlig har gjort... Men du må såklart være obs på at du ikke henger deg opp i små detaljer. Det jeg merker hjelper er å si ting høyt for deg selv. Si høyt " av" når du går og ser om plate osv er skrudd av... Ta litt ekstra tid til å stå å se på at det faktisk er av.. Da husker du det bedre i etterkant. Det var fornuftig av deg å snu når du var usikker

Anonymous poster hash: c53d5...23a

Skrevet

Når du fôrer tvangstankene, vil de bli verre og verre, ja.

Anonymous poster hash: 7e17a...f63

Skrevet

Begynnelsen på hva? En gang jeg var på vei til bryllup trodde jeg at jeg hadde glemt å ta ut kontakten til krølltangen.. Hadde kommet halvveis, hadde dårlig tid. Men med 2 dyr hjemme, så turte jeg overhode ikke å ta sjansen. Ikke hadde jeg noen som kunne sjekke for meg heller. Jeg snudde, fant ut at det var koblet fra, og kom for sent i bryllup.

Anonymous poster hash: d01a9...d74
Skrevet

Jeg har også gjort sånt, men det har ikke utviklet seg til å bli ett problem selv om det er litt slitsom innimellom. Har klart å skjerpe meg, men jeg er nevrotisk fordi jeg har dyr hjemme. Hadde det bare vært leiligheten hadde jeg nok ikke stresset så mye :P Men har mange ganger snudd bilen igjen for å sjekke en ekstra gang selv om jeg dobbelsjekket på vei ut. Nå trippelsjekker jeg de viktige tinga før jeg går ut (komfyr, brødrister o.l) så klarer jeg meg med det. I tillegg har jeg som regel ett vindu oppe så dyra kan komme seg ut om noe skulle skje. 

Anonymous poster hash: bea1e...6cc
Skrevet

Gjorde jeg også en gang. Skulle kjøre nordover til familie og turen tar ca 5 timer. Jeg var kjørt ca 1 time og så begynner jeg å huske, tok jeg virkelig å slo av kaffetrakteren? Kjørte tilbake selv om den ene passasjeren mente det var helt hull i hode, kjørte tilbake og jammen var den ikke avslått :)

Anonymous poster hash: a811f...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...