Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Noen som har vært på det? Hvorfor skulle dere ta det? Kjenner jeg er litt bekymret siden innkallelsen kom helt ut av det blå. Anonymous poster hash: a1e0a...998
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Moren min har tatt det nylig siden hun har hatt mye vondt i venstresiden. Det viste seg at hun har syster på leveren og nyrene. De gjør ikke noe med det så lenge det er som nå, men vokser de og gir enda større smerter vil de å inn å tømme de som er størst. Dette er ikke en farlig tilstand, men vondt. Anonymous poster hash: bd3ae...c1e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Noen som har vært på det? Hvorfor skulle dere ta det? Kjenner jeg er litt bekymret siden innkallelsen kom helt ut av det blå. Anonymous poster hash: a1e0a...998 Vet du ingen grunn til at du har fått innkallelsen? Anonymous poster hash: bd3ae...c1e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Moren min har tatt det nylig siden hun har hatt mye vondt i venstresiden. Det viste seg at hun har syster på leveren og nyrene. De gjør ikke noe med det så lenge det er som nå, men vokser de og gir enda større smerter vil de å inn å tømme de som er størst. Dette er ikke en farlig tilstand, men vondt. Anonymous poster hash: bd3ae...c1e Glente at de også fant utposning på tykktarmen hennes. Anonymous poster hash: bd3ae...c1e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Noen som har vært på det? Hvorfor skulle dere ta det? Kjenner jeg er litt bekymret siden innkallelsen kom helt ut av det blå. Anonymous poster hash: a1e0a...998 Noen har jo sendt en henvisning, man får ikke innkallelser til undersøkelser helt ut av det blå. Når var du hos lege sist, hva snakket dere om og hva slags blodprøver o.l. ble tatt? Det må jo være noe av dette som har gjort at legen føler det er nødvendig å undersøke tarmen din. Ring lege og spør. Anonymous poster hash: e80b6...91c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Noen som har vært på det? Hvorfor skulle dere ta det?Kjenner jeg er litt bekymret siden innkallelsen kom helt ut av det blå.Anonymous poster hash: a1e0a...998 Vet du ingen grunn til at du har fått innkallelsen? Anonymous poster hash: bd3ae...c1e Tok sånn endoskopi for en stund tilbake pga hemorroider etter to svangerskap, og nå idag fikk jeg sms av fastlegen om at gastrolegen hadde bedt legen min om å bestille CT av tykktarmen. Og da blir jeg selvfølgelig bekymret. Men ringte nettopp legekontoret, og fikk forklart at det er bestilt CT pga familiær historie med tarmkreft, ikke fordi det nødvendigvis er noe de forventer å finne NÅ. Det skal altså tas bare for sikkerhetsskyld. Men jeg må si jeg ble veldig bekymret siden det er en stund siden den undersøkelsen i tarmen. Anonymous poster hash: a1e0a...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå