Gå til innhold

Tilbehør til fiskekake? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: c4ba3...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ris, hollandaise-saus og ertepuré.

Skrevet

Kålstuing eller gulrotstuing.

Kokte poteter og/eller makaroni.

Anonymous poster hash: d5a33...5d0
Skrevet

Ungene mine vil ha råkost, rasper gulrot og litt grønt syrlig eple og har litt saft fra en sitron over. 6-åringen min kunne sikkert spist seg mett bare på den råkosten.

Koker noen poteter og har litt smeltet smør over dem ved siden av.

Anonymous poster hash: 90240...4f0
Skrevet

Potet, gulrøtter, brokkoli og smeltet smør med litt løk i. Eller varme fiskekakene i brunsaus med makaroni og div grønnsaker til. Begge er kjempegodt!! Førstnevnte versjon har vi om vi bruker de dyre grove kakene. Sistnevnte bruker vi dersom vi har de finmalte små.

Anonymous poster hash: f6ce0...891

Skrevet

Jeg lager burger jeg. Grove hamburgerbrød, litt salat, tomat og rødløk i skiver, remulade og sweet chilisaus på brødene. Namnam, det skal jeg ha i dag :)

Anonymous poster hash: 00452...882
Skrevet

Her er fiskekaker hurtigmat for dager vi har ekstrent dårlig tid. Da blir tilbehøret potetmos fra pose (eventuelt med moste poteter fra dagen før oppi) og hermetiske erter. Ikke akkurat en perfekt middag, men den tar ca 5 minutter å gjøre klar.

Anonymous poster hash: b1069...314
Skrevet

.

Anonymous poster hash: c4ba3...b91

Friske grønnsaker, rømmedressing og pitabrød. Nam nam :D

Skrevet

Vi skal i dag ha fiskekaker stekt i ovnen, kokte poteter og gulrøtter, og brunsaus. Ikke kjempe spennende men godt. Men fiskekaker er også godt som burger :)

Anonymous poster hash: 89783...1a5

Skrevet

Revet gulrot og kokt potet

Anonymous poster hash: 7c16f...0e7

Skrevet

Rotmos. Bare koker små biter av kålrot, potet, gulrot og evt persillerot, heller av vann, blander i litt matfløte og salt og moser. Nam!

Anonymous poster hash: c3cc6...5dd
Skrevet

pommes frites og remulade.. steiker alt i ovnen :) suuuperlettvindt som ungene elsker!

Anonymous poster hash: daa1d...1ac
Skrevet

Poteter, brunsaus og kokte grønnsaker. Eller ovnsbakte poteter, råkost og remulade/rømme.

Skrevet

Kjempegodt med makaronistuing til fiskekaker.

Kok opp makaroni og lag en tykk hvitsaus med karri og muskat i.

Server med gulrøtter og brunsaus og poteter til om du vil gjøre det "skikkelig"-elller bare server med en dæsj ketchup til;)

Kjempegodt!

Anonymous poster hash: 6edc4...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...