Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hvordan gjøres det hos dere i familier med mine og dine barn? Hos oss er det forskjell på besteforeldrene på begge dider,hvorav på ene siden gir gaver utenom jul og bursdager. Mens på den andre siden gir kun til jul og bursdag. Anonymous poster hash: a2007...1c7
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Litt forskjellig, mine foreldre har aldri stilt opp med gaver bare fordi dem skal på besøk til oss. Svigers har alltid gaver med, til alle. Men igjen får barnet til gubben mer når de har han på besøk en mine gjør. Da vårt barn kom hjem med en plast drikkeflaske og barnet til gubben fikk 400kr?? Anonymous poster hash: f28fa...08f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Vi har bare våre barn, men de får bare gaver til jul og bursdag likevel. Er det vanlig å få gaver utenom også? Anonymous poster hash: e347b...e87
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Foreldrene til samboeren min gir gjerne gaver av og til når vi ses. De har også barna til samboeren min flere dager i ferier. De er super heldige som har så engasjerte besteforeldre.. HI Anonymous poster hash: a2007...1c7
Appelsinpiken Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Her prøves det å gjøre så lite forskjell som mulig, men litt forskjell blir det jo når felles får småtterier hos mormor og morfar når de er der uten bonusen. Er bonusen med får hun det samme. Samme når de kjøper klær, de kjøper til den som trenger. På den andre siden er bonusen lit oftere hos farmor enn felles, så da får hun mer småtterier der. Men i bunn og grunn gjøres det så likt så mulig, de er 3 søsken uansett hvem opphavet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå