Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Dere som var seksuelt aktive i tidlig alder og endte opp med en mann som debuterte sent der du var hans første eller andre partner. Ønsker du noen gang at du hadde ventet litt med debuten? Anonymous poster hash: 74a13...233
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Ingen med mye mer erfaring enn mannen de endte opp med? Anonymous poster hash: 74a13...233
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Ja, jeg skulle vel ønske jeg venta litt. Men samtidig så var det gøy å ha med seg erfaring da det var min manns første gang med meg. Anonymous poster hash: ed349...3dd
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Ja, jeg skulle vel ønske jeg venta litt. Men samtidig så var det gøy å ha med seg erfaring da det var min manns første gang med meg. Anonymous poster hash: ed349...3dd Er det noe problem i forholdet deres pga dette? Anonymous poster hash: 74a13...233
Novemberdama Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 (endret) Debuterte tidlig, og har hatt mange. Mange fler enn han. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Han har jo ikke noe med hvem jeg lå med før vi ble sammen! Angrer forresten ikke på noe (noen). Hadde det veldig morro og ser på det som gode erfaringer. 😃 (Nå fikk du mer å sladre om på bygda kjære stalker😜) Endret 15. april 2015 av Novemberdama
HvittHus Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Jeg hadde ikke mye erfaring før jeg traff mannen min, faktisk kun en kjæreste og ikke debuterte jeg veldig tidlig heller, men ja jeg skulle ønske at jeg var den første for mannen min. Men det var jeg ikke og det har ingen hensikt ikke å bruke tid på noe jeg ikke kan forandre.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Ja, jeg skulle vel ønske jeg venta litt. Men samtidig så var det gøy å ha med seg erfaring da det var min manns første gang med meg. Anonymous poster hash: ed349...3dd Er det noe problem i forholdet deres pga dette? Anonymous poster hash: 74a13...233 Nei, dette har ikke vært noe problem. Jeg tror ikke vi hadde prøvd så mye forskjellig hvis ingen av oss hadde med oss noe erfaring hehe. Anonymous poster hash: ed349...3dd
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Debuterte tidlig, og har hatt mange. Mange fler enn han. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Han har jo ikke noe med hvem jeg lå med før vi ble sammen! Angrer forresten ikke på noe (noen). Hadde det veldig morro og ser på det som gode erfaringer. 😃 (Nå fikk du mer å sladre om på bygda kjære stalker😜) Neida, klart han ikke har noe med det, men jeg merker at mannen min plages hvis vi er ute og treffer på noen av de jeg hadde sex med før vi ble sammen. Han er veldig åpen om disse følelsene og klandrer meg ikke på noen måte, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde hatt med fullt så mye bagasje inn i vårt forhold. Synes ikke det er noe gøy å se han ønske å forsvinne gjennom gulvet i slike situasjoner. Av alt jeg har gjort oppigjennom så er dette det jeg aller helst ville gjort om på. Anonymous poster hash: 74a13...233
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Jeg hadde ikke mye erfaring før jeg traff mannen min, faktisk kun en kjæreste og ikke debuterte jeg veldig tidlig heller, men ja jeg skulle ønske at jeg var den første for mannen min. Men det var jeg ikke og det har ingen hensikt ikke å bruke tid på noe jeg ikke kan forandre. Selvsagt har det ingen hensikt å gruble på slikt, men i mitt tilfelle så er min bagasje en belastning for mannen min. Anonymous poster hash: 74a13...233
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Debuterte tidlig, og har hatt mange. Mange fler enn han. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Han har jo ikke noe med hvem jeg lå med før vi ble sammen! Angrer forresten ikke på noe (noen). Hadde det veldig morro og ser på det som gode erfaringer. 😃 (Nå fikk du mer å sladre om på bygda kjære stalker😜) Neida, klart han ikke har noe med det, men jeg merker at mannen min plages hvis vi er ute og treffer på noen av de jeg hadde sex med før vi ble sammen. Han er veldig åpen om disse følelsene og klandrer meg ikke på noen måte, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde hatt med fullt så mye bagasje inn i vårt forhold. Synes ikke det er noe gøy å se han ønske å forsvinne gjennom gulvet i slike situasjoner. Av alt jeg har gjort oppigjennom så er dette det jeg aller helst ville gjort om på. Anonymous poster hash: 74a13...233 Og ps: han er ikke sårbar på noe område i livet ellers. Han tåler hva som helst, men akkurat dette er et punkt som tydeligvis går gjennom rustningen Anonymous poster hash: 74a13...233
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Var ikke fryktelig tidlig ute, men kunne ønske jeg hadde debutert med mannen min og kun hatt sex med han ja. Anonymous poster hash: 22fb0...04c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Angrer på at jeg debuterte så tidlig ja, men angrer ikke på han jeg hadde som pulevenn i 1 år før jeg traff mannen min Fantastisk sex og en fantastisk fyr Anonymous poster hash: 32726...125
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Debuterte tidlig, og har hatt mange. Mange fler enn han. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Han har jo ikke noe med hvem jeg lå med før vi ble sammen! Angrer forresten ikke på noe (noen). Hadde det veldig morro og ser på det som gode erfaringer. (Nå fikk du mer å sladre om på bygda kjære stalker) Mannen din har ikke noe med hvem eller hvor mange du har hatt sex med før han. Men han er i sin fulle rett til å mene hva han vil om det og å ta det med inn i sin oppfattelse av deg. Hvis han vet om dette eller får vite om det etterhvert så vil det påvirke hans syn på deg. Har dere samme holdninger og begge har vært løsslupne så blir det ikke noe problem. Hvis han har et noe mer tilbakeholdent syn på det å ha sex med gud og hvermann så kan det være et problem. Jeg kjenner på dette innimellom og er det noe jeg kunne forandret så er det mine tidligere korte forhold og diverse ons. før jeg traff mannen min. Han hadde kun hatt sex med sin eks og de var sammen i 6 år før de gikk fra hverandre - som gode venner. Jeg har hatt sex med 15 menn (4 korte forhold og div ons og pulevenner) inklusiv han jeg er gift med (vi ble sammen da jeg var 20). Jeg ser at det ikke er så mange sammenlignet med endel andre her, men jeg skulle så gjerne hatt det ugjort. Jeg har også som deg, prøvd å være tøff og si til meg selv at han får ta meg som jeg er og gjort er gjort. Men det treffer meg så fælt i hjertet når jeg ser hvor liten denne store sterke mannen føler seg når vi kommer opp i kleine situasjoner pga. mine gamle bekjente. Han hater (sier ingenting) å være på fest med noen av mine gamle venninner. De skal alltid komme med dårlig skjulte antydninger om hvor morro vi hadde det på den eller den turen og hvor kjekk han du (jeg) møtte der var. Det er jo heller ikke til å unngå at vi møter på noen av mine gamle sexpartnere av og til. Han smiler tappert og prøver å opptre avslappet, men jeg ser at han ønsker han kunne forsvinne gjennom gulvet. Det er fryktelig vondt å se han oppleve dette om og om igjen fordi jeg oppførte meg så dumt tidligere. Og deretter se hvordan han jobber for å skjule følelsene sine og late som han ikke bryr seg. Du kan godt fortsette med å ignorere dette og late som du ikke bryr deg, men hvis din løsslupne fortid plager mannen din og du mener han er teit og ikke skal bry seg om dette så tror jeg ikke du elsker mannen din. Det gjør jeg og vi har hatt en helt fantastisk reise i over 15 år. Det eneste som av og til skaper problemer for oss er min fortid og at jeg faktisk bryr meg om hvordan mannen min har det. Jeg får selvsagt ikke gjort noe med det nå og det er bortkastet tid å tenke på det, men jeg skulle ønske jeg hadde skjønt dengang at den mannen jeg ønsket meg var ganske forskjellig fra de fleste av de jeg fløy rundt med før. Anonymous poster hash: 74a13...233
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Nei, det har jeg aldri ønsket, men det hendte i starten at jeg ønsket mannen hadde mer erfaring. Men nå har det ingen betydning. Anonymous poster hash: f62e3...e40
Novemberdama Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Debuterte tidlig, og har hatt mange. Mange fler enn han. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Han har jo ikke noe med hvem jeg lå med før vi ble sammen! Angrer forresten ikke på noe (noen). Hadde det veldig morro og ser på det som gode erfaringer. (Nå fikk du mer å sladre om på bygda kjære stalker) Mannen din har ikke noe med hvem eller hvor mange du har hatt sex med før han. Men han er i sin fulle rett til å mene hva han vil om det og å ta det med inn i sin oppfattelse av deg. Hvis han vet om dette eller får vite om det etterhvert så vil det påvirke hans syn på deg. Har dere samme holdninger og begge har vært løsslupne så blir det ikke noe problem. Hvis han har et noe mer tilbakeholdent syn på det å ha sex med gud og hvermann så kan det være et problem. Jeg kjenner på dette innimellom og er det noe jeg kunne forandret så er det mine tidligere korte forhold og diverse ons. før jeg traff mannen min. Han hadde kun hatt sex med sin eks og de var sammen i 6 år før de gikk fra hverandre - som gode venner. Jeg har hatt sex med 15 menn (4 korte forhold og div ons og pulevenner) inklusiv han jeg er gift med (vi ble sammen da jeg var 20). Jeg ser at det ikke er så mange sammenlignet med endel andre her, men jeg skulle så gjerne hatt det ugjort. Jeg har også som deg, prøvd å være tøff og si til meg selv at han får ta meg som jeg er og gjort er gjort. Men det treffer meg så fælt i hjertet når jeg ser hvor liten denne store sterke mannen føler seg når vi kommer opp i kleine situasjoner pga. mine gamle bekjente. Han hater (sier ingenting) å være på fest med noen av mine gamle venninner. De skal alltid komme med dårlig skjulte antydninger om hvor morro vi hadde det på den eller den turen og hvor kjekk han du (jeg) møtte der var. Det er jo heller ikke til å unngå at vi møter på noen av mine gamle sexpartnere av og til. Han smiler tappert og prøver å opptre avslappet, men jeg ser at han ønsker han kunne forsvinne gjennom gulvet. Det er fryktelig vondt å se han oppleve dette om og om igjen fordi jeg oppførte meg så dumt tidligere. Og deretter se hvordan han jobber for å skjule følelsene sine og late som han ikke bryr seg. Du kan godt fortsette med å ignorere dette og late som du ikke bryr deg, men hvis din løsslupne fortid plager mannen din og du mener han er teit og ikke skal bry seg om dette så tror jeg ikke du elsker mannen din. Det gjør jeg og vi har hatt en helt fantastisk reise i over 15 år. Det eneste som av og til skaper problemer for oss er min fortid og at jeg faktisk bryr meg om hvordan mannen min har det. Jeg får selvsagt ikke gjort noe med det nå og det er bortkastet tid å tenke på det, men jeg skulle ønske jeg hadde skjønt dengang at den mannen jeg ønsket meg var ganske forskjellig fra de fleste av de jeg fløy rundt med før. Anonymous poster hash: 74a13...233 Jeg vet egentlig ikke hvorfor du siterte meg, siden det virker som du svarer HI. Jeg skriver at jeg har hatt sex med mange før mannen min (dvs. 17 stykker på 6 år før vi ble sammen). Når jeg ser en av de jeg hadde sex med for 25 år siden sier jeg ikke til mannen min "Du, han der lå jeg med når jeg var 15!" Hvordan vet mannen din hvem du har ligget med? Skriver dere lister til hverandre? Jeg aner faktisk ikke hvor mange min mann har ligget med, men jeg tror ikke det er så mange som 17. Jeg kunne heller ikke brydd meg mindre. Om han lå med 18 stykker det året han fylte 17 spiller da ingen rolle for meg! Det har heller ikke noe å si for hvordan han er som mann nå som han er over 40! Det hadde aldri falt meg inn å spørre etter en "liste" over hvem han har ligget med. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke noe interesse av det. Og slik slipper vi det dere må "gjennom", nemmelig å bli pinlig berørt hver gang dere møter på en ex-sex-partner. Og til min kjære stalker: Nå kan du fortelle hele bygda at jeg hadde sex med 17 stykker før jeg fant broren din! Tipper mange av dine kaffedrikkende og storrøykende bygdevenner vil ha glede av den kunnskapen!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Debuterte tidlig, og har hatt mange. Mange fler enn han. Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Han har jo ikke noe med hvem jeg lå med før vi ble sammen! Angrer forresten ikke på noe (noen). Hadde det veldig morro og ser på det som gode erfaringer. (Nå fikk du mer å sladre om på bygda kjære stalker) Mannen din har ikke noe med hvem eller hvor mange du har hatt sex med før han. Men han er i sin fulle rett til å mene hva han vil om det og å ta det med inn i sin oppfattelse av deg. Hvis han vet om dette eller får vite om det etterhvert så vil det påvirke hans syn på deg. Har dere samme holdninger og begge har vært løsslupne så blir det ikke noe problem. Hvis han har et noe mer tilbakeholdent syn på det å ha sex med gud og hvermann så kan det være et problem. Jeg kjenner på dette innimellom og er det noe jeg kunne forandret så er det mine tidligere korte forhold og diverse ons. før jeg traff mannen min. Han hadde kun hatt sex med sin eks og de var sammen i 6 år før de gikk fra hverandre - som gode venner. Jeg har hatt sex med 15 menn (4 korte forhold og div ons og pulevenner) inklusiv han jeg er gift med (vi ble sammen da jeg var 20). Jeg ser at det ikke er så mange sammenlignet med endel andre her, men jeg skulle så gjerne hatt det ugjort. Jeg har også som deg, prøvd å være tøff og si til meg selv at han får ta meg som jeg er og gjort er gjort. Men det treffer meg så fælt i hjertet når jeg ser hvor liten denne store sterke mannen føler seg når vi kommer opp i kleine situasjoner pga. mine gamle bekjente. Han hater (sier ingenting) å være på fest med noen av mine gamle venninner. De skal alltid komme med dårlig skjulte antydninger om hvor morro vi hadde det på den eller den turen og hvor kjekk han du (jeg) møtte der var. Det er jo heller ikke til å unngå at vi møter på noen av mine gamle sexpartnere av og til. Han smiler tappert og prøver å opptre avslappet, men jeg ser at han ønsker han kunne forsvinne gjennom gulvet. Det er fryktelig vondt å se han oppleve dette om og om igjen fordi jeg oppførte meg så dumt tidligere. Og deretter se hvordan han jobber for å skjule følelsene sine og late som han ikke bryr seg. Du kan godt fortsette med å ignorere dette og late som du ikke bryr deg, men hvis din løsslupne fortid plager mannen din og du mener han er teit og ikke skal bry seg om dette så tror jeg ikke du elsker mannen din. Det gjør jeg og vi har hatt en helt fantastisk reise i over 15 år. Det eneste som av og til skaper problemer for oss er min fortid og at jeg faktisk bryr meg om hvordan mannen min har det. Jeg får selvsagt ikke gjort noe med det nå og det er bortkastet tid å tenke på det, men jeg skulle ønske jeg hadde skjønt dengang at den mannen jeg ønsket meg var ganske forskjellig fra de fleste av de jeg fløy rundt med før. Anonymous poster hash: 74a13...233 Jeg vet egentlig ikke hvorfor du siterte meg, siden det virker som du svarer HI. Jeg skriver at jeg har hatt sex med mange før mannen min (dvs. 17 stykker på 6 år før vi ble sammen). Når jeg ser en av de jeg hadde sex med for 25 år siden sier jeg ikke til mannen min "Du, han der lå jeg med når jeg var 15!" Hvordan vet mannen din hvem du har ligget med? Skriver dere lister til hverandre? Jeg aner faktisk ikke hvor mange min mann har ligget med, men jeg tror ikke det er så mange som 17. Jeg kunne heller ikke brydd meg mindre. Om han lå med 18 stykker det året han fylte 17 spiller da ingen rolle for meg! Det har heller ikke noe å si for hvordan han er som mann nå som han er over 40! Det hadde aldri falt meg inn å spørre etter en "liste" over hvem han har ligget med. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke noe interesse av det. Og slik slipper vi det dere må "gjennom", nemmelig å bli pinlig berørt hver gang dere møter på en ex-sex-partner. Og til min kjære stalker: Nå kan du fortelle hele bygda at jeg hadde sex med 17 stykker før jeg fant broren din! Tipper mange av dine kaffedrikkende og storrøykende bygdevenner vil ha glede av den kunnskapen! Så flott for dere. I ditt opprinnelige innlegg skriver du at du har hatt mange fler enn mannen din. Sikkert for å fyre opp stalkeren din så da ber jeg om unnskyldning for å ha sitert deg. Vi hverken prater om tidligere sexpartnere eller skriver lister slik du foreslår. Vi bor i en liten by hvor de fleste kjenner til hverandre. Slikt kommer frem etterhvert og når forskjellene er såpass store som hos oss så kan det by på problemer hvis dette er en viktig ting for en av partene. Jeg har ingen rett til å mene at min manns synspunkt på slikt er feil eller dumt. Han er på ingen måte anklagende eller bringer opp slikt i noen sammenhenger. Jeg bare ser og merker det på han når disse kjipe situasjonene oppstår og det plager meg å se han kjempe med dette. Så Novemberdama, det var ikke et angrep på deg, bare et hjertesukk fra meg. Anonymous poster hash: 74a13...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå