Gå til innhold

Venninne på lunch i mrg. Lunch tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi rullerer litt på å ha lunch hos hverandre i helgene hvor vi har med barna. Nå har hun fått en Attpåklat og jeg har fri i morgen så vi tar en lunch kun oss 3 :)

Men hva skal jeg lage? Jeg lager alltid salat, pastasalat eller rundstykker. Nå tåler ikke jeg hvetemel lenger og jeg er lei av å servere samme salat. Hun pleier å servere pai. Det har jeg aldri laget.

Noen tips? Er helt blank. Og vil at det skal være enkelt å lage for orker ikke å holde på i evigheter på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 25fa0...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suppe og ferskt brød

Vårruller og salat

Horn med innbakt ost og skinke

Anonymous poster hash: 27da7...b43

Skrevet

Suppe og ferskt brød

Vårruller og salat

Jeg kan ikke spise hvetemel så da utgår vel alle? Evt suppe og jeg ikke spiser brødet. Noen gode tips på hjemmelagede supper?

Skrevet

Lag en god kyllingsuppe!

Anonymous poster hash: f69fa...9f4

Skrevet

Suppe (google litt så finner du masse godt)

Spekemat tallerken

Skrevet

Suppe og ferskt brød

Vårruller og salat

Jeg kan ikke spise hvetemel så da utgår vel alle? Evt suppe og jeg ikke spiser brødet. Noen gode tips på hjemmelagede supper?

Suppe og glutenfri focaccia - den er god når den er helt fersk

Anonymous poster hash: 66cf6...c5e

Skrevet

Suppe og ferskt brød

Vårruller og salat

Suppe og glutenfri focaccia - den er god når den er helt fersk

Anonymous poster hash: 66cf6...c5e

Takk for tips! Noen med gode oppskrifter på suppe?

Skrevet

Omelett med mye godt i, med tomat og avokado ved siden av.

Anonymous poster hash: dc81c...0ef

Skrevet

Omelett med mye godt i, med tomat og avokado ved siden av.

Det var et bra tips (krever mindre på kjøkkenet også). Jeg pleier å lage med ost og skinke i. Kanskje litt paprika og tomat også. Andre ting?

Skrevet

Omelett med mye godt i, med tomat og avokado ved siden av. Anonymous poster hash: dc81c...0ef

Det var et bra tips (krever mindre på kjøkkenet også). Jeg pleier å lage med ost og skinke i. Kanskje litt paprika og tomat også. Andre ting? Anonymous poster hash: 25fa0...78b

Jeg synes det er godt med sopp og vårløk. Bruker vanligvis bare det jeg måtte ha i kjøleskapet; aubergine, squash, litt chorizo etc

Skrevet

Omelett med mye godt i, med tomat og avokado ved siden av. Anonymous poster hash: dc81c...0ef

Det var et bra tips (krever mindre på kjøkkenet også). Jeg pleier å lage med ost og skinke i. Kanskje litt paprika og tomat også. Andre ting? Anonymous poster hash: 25fa0...78b
Jeg synes det er godt med sopp og vårløk. Bruker vanligvis bare det jeg måtte ha i kjøleskapet; aubergine, squash, litt chorizo etc

Det skal jeg prøve! Takk.. Pleier dere å lage en tynn som dere bretter eller en litt tykkere en som dere steker inne i ovnen i stekepannen?

Skrevet

Vi rullerer litt på å ha lunch hos hverandre i helgene hvor vi har med barna. Nå har hun fått en Attpåklat og jeg har fri i morgen så vi tar en lunch kun oss 3 :)

Men hva skal jeg lage? Jeg lager alltid salat, pastasalat eller rundstykker. Nå tåler ikke jeg hvetemel lenger og jeg er lei av å servere samme salat. Hun pleier å servere pai. Det har jeg aldri laget.

Noen tips? Er helt blank. Og vil at det skal være enkelt å lage for orker ikke å holde på i evigheter på kjøkkenet.

Hva med en form med noe godt? Ovnsbakte rotgrønnsaker og stek, bruk resten til middag? Rotmos og fisk/fiskekaker? Hvilken som helst suppe.. hvilken som helst eggerett. Grøt? Fordet om du ikke tåler hvetemel så kan man jo lage alt man ellers lager med erstatning;)

Anonymous poster hash: 5b50c...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...