Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blanke ark her i gården, heldigvis😉

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på helsestasjonen for ekstraveiing av babyen. Han har ikke gått opp i vekt den siste mnd, så sykehuset ble bekymret i helgen.

Anonymous poster hash: 1bd83...02c

Skrevet

Ingenting, annet enn det jeg orker å ta meg til. Egentlig skal jeg rydde på badet og få unna klesvask.

Anonymous poster hash: ffb40...fab

Skrevet

Skal ordne med en gave, handle matvarer, betale regninger, kjøre bilen gjennom vaskeautomat, støvsuge den innvendig, gå en tur, generelt husarbeid, levere og hente barn hit og dit i ettermiddag. I kveld skal jeg på et lite besøk til en venninne.

Skrevet

Rydde, vaske klær, pakke, gå en lang tur, lese til eksamen, kose meg med mannen, trene hunden, sove litt og forhåpentligvis pakke fødebagen ;)

Anonymous poster hash: ac371...9f4

Skrevet

Sove først, nå som barna har dratt i skole og bhg. Jobbe litt i hagen etterpå før jeg drar på kveldsvakt på jobb.

Anonymous poster hash: ef930...ef8

Skrevet

Vaske og brette klær, time hos fysio og lunsj med venninne

Anonymous poster hash: e8acf...04a

Skrevet

Først jobbe så fore ungene før vi følger hver vår på treninger. Rydde og vaske, legge ungene og så trene litt selv. Sitte litt her inne innimellom dette. Til slutt skal jeg kose med mannen min😀

Anonymous poster hash: 3288a...1df

Skrevet

Bli ferdig å amme, klesvask,skifte på senger, støvsuge, mer klesvask, amme,tur, amme, mer klesvask, middag, kaffe, amme, kvelds, kveldstell, luksusfellen osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...