Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Jeg har googlet og sett bilder, men forstår ikke hva som gjør dette til noe mer enn bare vanlige bukser. Hva skal til for at et par bukser skal kalles chinos? Anonymous poster hash: 6aae6...400
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 De har vel gjerne skrå lommer (som på en dressbukse) og baklommer som er inni om du skjønner, ikke påsydde baklommer. Chinos er vel en litt røffere dressbukse. Anonymous poster hash: f744e...926
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 De har vel gjerne skrå lommer (som på en dressbukse) og baklommer som er inni om du skjønner, ikke påsydde baklommer. Chinos er vel en litt røffere dressbukse. Anonymous poster hash: f744e...926 Da tror jeg det er mange som bruker begrepet feil. De bildene jeg ser når jeg googler er av stoffbukser i grove stoffer. De fleste er i naturfarger, men andre farger forekommer også. Noen har bakrommene inni, andre har lommer sydd på utsiden og noen har også lommer nedover beina. Noen er trange og noen er mer som saggebukser. Anonymous poster hash: 6aae6...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå