Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Har fått en kul i lysken. Den er vond og kan kjennes, men viser ikke. Vet at dere ikke er leger (i hvert fall ikke de fleste av dere), men er det noe jeg bør sjekke opp i eller tror dere det bare er lymfeknute eller noe? Anonymous poster hash: 3428b...c03
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Sikkert en lymfeknute. Hvor stor er den ca? Går det an å bevege på den litt? Har du for tiden blærebetennelse eller en eller annen betennelse i underlivet? Ikke sikkert du har merket til noe. Er helt vanlig at lymfeknute i lysken også reagerer på samme måte som lymfeknutene på halsen. At den i tillegg er vond passer med en liten betennelse. Hadde ikke gått for legen for det. Hvis den derimot ikke går vekk etter en stund og blir større, kan det være lurt å få sjekket det ut, Anonymous poster hash: 4f135...133
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Jeg har å en kul i lysken nå. Oppdaget den for 10 minutter siden 😂 tror jeg bare har en diger kvise da .. Kjenner to med noe slikt du beskriver, begge hadde betennelse. Men ville sjekket Anonymous poster hash: 9c3cd...4ee
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Den er ikke så stor (ca 1 cm), men den er vondere i dag. Kjenner liksom litt mer til den når jeg går eller sitter i dag. Føles ikke ut som det går an å bevege på den. Når jeg prøver er det liksom bare huden oversom beveger seg. Hi Anonymous poster hash: 3428b...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå